Hvor lærer man at sejle kajak i denne sæso~
Fra : Michael Kristensen

Dato : 23-05-04 22:34

Hej NG

Jeg har været ude og prøve en havkajak og er blevet bidt af det. Men
desværre kan jeg ikke finde nogle kajakklubber her i Århus området,
der optager flere medlemmer her i 2004, hvis man ikke er øvet.

Nogle forslag, hvad jeg skal gøre?
Er der andre steder i regionen, hvor man kan tage
introduktionskursuset til kajak sejling?

mvh - Michael Kristensen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-05-04 22:54

Uheldigvis faldt Michael Kristensen over tastaturet og skrev derved
følgende:

> [...]
> desværre kan jeg ikke finde nogle kajakklubber her i Århus området,
> der optager flere medlemmer her i 2004, hvis man ikke er øvet.

Måske du kunne lave nogle opslag og finde nogle ligesindede og så
kunne I i fællesskab betale en erfaren instruktør?

Hvis du selv laver en hjemmeside, kan du låne gratis trafik/plads hos
mig i en tid.

Claus

Fra : Jesper R

Dato : 25-05-04 17:50

Hej

Kik evt her: www.havkajakroerne.dk

Ellers er der kanon kurser her: www.oure.com/sommer2004/

Go' vind..

Jesper

Fra : Astrup

Dato : 25-05-04 19:37

Hey Michael..!

Hvis du finder noget må du da gerne sige til..! Og hvis du vil bruge det
forslag med en instruktør så er jeg da også klar.. 8Hvis det ikke koster for
meget... Men er nemlig i samme "båd" :p som dig..! Bor også i århus.

Med venlig hilsen Aske Astrup

Fra : steen

Dato : 29-05-04 22:10

On Sun, 23 May 2004 21:33:30 UTC, mbk112@hotmail.com (Michael
Kristensen) wrote:

Hej Michael, du var så uheldig at falde over tastaturet... ;)

> Jeg har været ude og prøve en havkajak og er blevet bidt af det.

Kender det godt. ;)

> desværre kan jeg ikke finde nogle kajakklubber her i Århus området,
> der optager flere medlemmer her i 2004, hvis man ikke er øvet.

Det primære må jo så være at komme ud over begynder stadiet. ;)

Formoder du har forhørt dig hos http://www.aarhushavkajakklub.dk/ -
hvad med at melde dig ind i Havkajakroerne, og så komme til deres
Samsø Sommerlejr (uge30)..?? Du kan finde det foreløbige program under
menuen "havkajakroerne" --> "klubbladet"
(http://havkajakroerne.dk/info/Juni2004.pdf)

Linket på aktivitetslisten virker åbenbart endnu ikke.

Desuden er der træf i Bogense 4-5-6/6, her vil bla andet være
svømmehalstræning. Der skal tilmeldes til "Carten Hansen"
<cvh@mail.tele.dk>

www.havkajakcenter.dk er dygtige, men lidt langt for dig at køre.....

Du kan jo også spørge her
http://havkajakroerne.dk/php/phorum-3.4.2/list.php?f=7 om der er nogen
lokale der gider hjælpe dig. Gider du køre til Assens(næsten) tager
jeg dig gerne med ud.

Hygge
--
steen - menzi.dk