bike-stand??
Fra : jacob johansen

Dato : 23-05-04 08:29

Hejsa NG.

Jeg vil gerne hører jeres erfaringer med selv at lave en "bike-stand"!!!

Er der nogen der har tegninger eller mål osv osv.

MVH Jacob Johansen

Fra : Armand

Dato : 23-05-04 11:03

jacob johansen <jjo@nospamstofanet.dk> skrev i en
> Hejsa NG.
>
> Jeg vil gerne hører jeres erfaringer med selv at lave en "bike-stand"!!!

Jeg er smed, og har derfor ulige lettere ved at lave mig én selv; men
alligevel gad
jeg ikke besvære mig med det da jeg kunne købe en for 25 Euro syd for
grænsen
:-|

Derved at der stedse er lignende tilbud (á 20-25 Euro), vil det ligeledes
være mit råd til dig!

--
Armand

Fra : jacob johansen

Dato : 23-05-04 11:20

> [...]
> :-|
>
> Derved at der stedse er lignende tilbud (á 20-25 Euro), vil det ligeledes

Hvilke "dutter" har du/i skruet på bagsvingeren?? og er de med i prisen?

MVH Jacob Johansen

Fra : Armand

Dato : 23-05-04 21:38

> Hvilke "dutter" har du/i skruet på bagsvingeren?? og er de med i prisen?

Den stand jeg ahr købt har nogle "hylde-agtige" flader der stikker ind under
bagsvingeren istedet!

--
Armand-