GSX600F dårlig eller hva?
Fra : Ukendt

Dato : 22-05-04 20:17

det er vildt mange inde på dba.dk, som vil sælge deres Suzuki GSX600F fra
lige omkring 94???

er der en grund til at så mange vil sælge omkring det årstal??

eller andre ting, ud over at alle snakker om deres knaster osv

hvordan ligger det med holdbarheden oppe omkring de 40000 km, som de fleste
ligger omkring??

Fra : KværnMaster

Dato : 23-05-04 09:39

Hej, jeg kender ikke til 600'eren, kører selv på en GSX750F, som jo
principielt har samme motor konstruktion.

Den har nu kørt 92 kkm, og det er uden problemer. Naturligvis er nåle etc.
slidt, men jeg har hørt, at problemet med knasterne er "enten eller". Dvs.
enten er der et knast problem, og så er det forlængst opstået, ellers er der
ikke, og så kører den videre som alle andre luftkølede maskiner (- der
vistnok burde holde lidt kortere end vandkølet, grundet de større tolerancer
i motoren).

Få en plausibel forklaring hvis du køber - typisk noget med flytning, fået
barn, eller andre "gode" grunde.

Held og lykke!

Mvh. KværnMaster
--