Mc udstyr tæt ved på grænsen??
Fra : Gerdur&Frank

Dato : 22-05-04 09:22

Fra : Gerdur&Frank

Dato : 22-05-04 09:30

Sorry fik skidtet sendt afsted lige lovlig hurtigt

det drejer sig om en tysk mc udstyr shop der skulle ligge meget tæt på den
danske grænse, jeg har hele tiden troet at det var louis.de men igår da jeg
skulle vise linket til en kolega der lige har købt sin første mc kunne jeg
se at den ikke ligger så pokkers tæt på grænsen, så jeg lovede hende at
undersøge sagen nærmere herinde hos videncenter for mc
hvis der er nogen der ligger inde med et link eller adresse vil det være
helt super.

Frank

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 22-05-04 09:52

www.hein-gericke.de
http://www.motorradtechnik.de

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Anders Thorup

Dato : 22-05-04 10:14

Jens Jacob Bager Jensen wrote:

> www.hein-gericke.de
> http://www.motorradtechnik.de

www.biker-outfit.de

de ligger sammen med motorradtechnik

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-04 11:08

> [...]
> undersøge sagen nærmere herinde hos videncenter for mc
> hvis der er nogen der ligger inde med et link eller adresse vil det være

Jeg har selv købt mit tøj hos http://www.brunos-moto.com/ og det er muligt
at få lidt rabat hvis du medbringer euro i kontanter.

/Joachim
FZR600R '95

Fra : christian

Dato : 22-05-04 15:40

> Jeg har selv købt mit tøj hos http://www.brunos-moto.com/ og det er muligt
> at få lidt rabat hvis du medbringer euro i kontanter.
>
> /Joachim
> FZR600R '95

Har de et godt udvalg der nede ?
www.hein-gericke.de
Synes jeg virker til at have et stort udvalg.

Fra : Gerdur&Frank

Dato : 23-05-04 09:48

"christian" <neess@image.dk> skrev i en meddelelse

> Har de et godt udvalg der nede ?
> www.hein-gericke.de
> Synes jeg virker til at have et stort udvalg.

tak for hjælpen.
Frank