punto 60s
Fra : S.B.

Dato : 19-05-04 19:45

Konen skal have ny vogn, og har kig på en Punto 60S fra hhv. 95 og 97
Noget man skal være opmærksom på ved sådan en model, skal man holde sig helt
fra den, eller er den okay til at ligge og futte rundt i byen i?
De har begge kørt omkring 100.000 km

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 21:14

> [...]
helt
> fra den, eller er den okay til at ligge og futte rundt i byen i?

Hej

Topparknigen har en tildens til at trænge til udskiftning når bilen har
nogle år / km på bagen.
Bundkar på motor har det med at ruste.
Check også bøsninger til baghjulsophæng.

Ellers vil jeg mene at det er en ok bil. Har selv en punto årg. 94, som jeg
har kørt 38.000 km i det sidste år uden de store problemer (udover de tre
ovennævnter ting)

Hilsen
Bjarne Petersen