Politiet i Vejle fandt en MC i havn
Fra : Lars Hansen

Dato : 19-05-04 00:06

Hej NG
Jeg så at politiet i vejle hade en dykker i havn og fandt en opel og en MC.
Måske er der en af jer, der mangler sin kære.

http://www.112alarm.dk/vejlehavn1/vejlehavn1.htm
--
Hilsen
Lars Hansen

Fra : Jan Vagle

Dato : 19-05-04 00:33

Lars Hansen wrote:

> Hej NG
> Jeg så at politiet i vejle hade en dykker i havn og fandt en opel og en MC.
> Måske er der en af jer, der mangler sin kære.
>
> http://www.112alarm.dk/vejlehavn1/vejlehavn1.htm

Altså med en Opel kan en fiske efter ål.. :P

--
Jan Vagle
..............................oOo

Fra : Ukendt

Dato : 19-05-04 00:57

trist skæbne...
Er det en Thundercat?

Fra : Freddy Lang

Dato : 19-05-04 02:29

Joachim B. Schmidt wrote:
> trist skæbne...
> Er det en Thundercat?

Før-2000 GSX-R 750, ser det ud til.

--
Freddy Lang
Suzuki SV 650 S-K1

Fra : m.grewy

Dato : 19-05-04 21:35

"Freddy Lang" <freddy.lang@tdcadsl.dk

> Før-2000 GSX-R 750, ser det ud til.
>

> --
Jeg kan så fortælle at det er morten dahl`s mc som de har fisket op.
Og nej det har ikke noget med forsikring at gøre, da der kun er ansvar på.
Så det kan vist ikke betale sig :)

Michael

Fra : anders majland

Dato : 19-05-04 21:57

> Jeg kan så fortælle at det er morten dahl`s mc som de har fisket op.
> Og nej det har ikke noget med forsikring at gøre, da der kun er
> ansvar på. Så det kan vist ikke betale sig :)

Hvis stellet er intakt har det vel stadig en ikke betydelig værdi hvis
den ellers er "afgiftet"

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Martin Sørensen

Dato : 19-05-04 22:08

> Hvis stellet er intakt har det vel stadig en ikke betydelig værdi hvis
> den ellers er "afgiftet"

Der skulle vel have stået 'ubetydelig'?

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders Thorup

Dato : 19-05-04 22:39

m.grewy wrote:
> [...]
> Og nej det har ikke noget med forsikring at gøre, da der kun er
> ansvar på. Så det kan vist ikke betale sig :)

Er det Tigerdyret???,, surt show

Ved folk ikke at en Tiger er på listen over truede dyre-arter,, tsktsk!!

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Armand

Dato : 20-05-04 11:39

m.grewy <m.grewy@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Jeg kan så fortælle at det er morten dahl`s mc som de har fisket op.

Hvorved jeg skuffes over egen evne til at erindre beskrivelser i
efterlysninger - Jeg mindes noget om gule fælge, men ikke den røde bundkåbe

> Og nej det har ikke noget med forsikring at gøre, da der kun er ansvar på.
> Så det kan vist ikke betale sig :)

Og så alligevel lidt positivt at han alligevel endte med at få fingrene i
stellet!

--
Armand.

Fra : Per P.

Dato : 19-05-04 06:41

"Lars Hansen" <overbeck@tele2adsl.2.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Jeg så at politiet i vejle hade en dykker i havn og fandt en opel og en
MC.
> Måske er der en af jer, der mangler sin kære.

Jeg synes ikke at have set en GSXR 750 i de farver før. Så den må være
genkendelig for ejeren.

Nu må vi så bare håbe at ejeren ikke er en af de "rådne æbler i kurven" der
har forsøgt sig med forsikringssvindel. Det går jo ud over alle os andre med
stadigt stigende forsikringspræmier.Og hvis ejeren har rent mel i posen, så
vil jeg da håbe at ejeren har kasko for den er nok ikke meget værd efter at
at have leget u-båd i Vejle havn i x-antal dage, måneder og år.

--
Med racende venlig hilsen
Per M. Pedersen.....M for Motortosse