Træf hos Exerne på Fyn
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-05-04 19:59

Kommer der nogen herfra til træf på Fyn i weekenden ?

--
Mvh.
Henrik (Husk vores træf sidste week-end i Maj, skal opleves )

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : ZX-10

Dato : 18-05-04 21:27

Hej Henrik. En er da klar. Kører fredag over middag. Følges vi???..

Kenneth ZX-10

www.dinglepjortmc.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 21-05-04 08:45

"Følges vi??"

Tjaao. Vi skal lige ind på vejen og sige hallo, til noget familie. Jeg
forventer at være dernede omkring kl. 18.

Men en del af klubben kører fra Ejerbaunehøj omkring kl. 17, der kan du bare
springe på

Ses dernede.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 19-05-04 10:37

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Kommer der nogen herfra til træf på Fyn i weekenden ?

Jeg kommer, hvis det bliver dårligt vejr... (det er ikke en joke)

Thore

Fra : Palle

Dato : 19-05-04 12:18

> Jeg kommer, hvis det bliver dårligt vejr... (det er ikke en joke)

Øh ?? forklaring ønskes... Du kommer kun i dårligt vejr (og i konen) ????

Palle - Daytona

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 19-05-04 13:08

Palle wrote:

> Øh ?? forklaring ønskes... Du kommer kun i dårligt vejr (og i konen) ????
>
> Palle - Daytona

Hvis det bliver godt vejr, skal jeg ud og dykke....
Men hvis det blæser for meget(som det gør p.t.), kører jeg til træf..

Thore

Fra : Palle

Dato : 19-05-04 13:14

> Hvis det bliver godt vejr, skal jeg ud og dykke....
> Men hvis det blæser for meget(som det gør p.t.), kører jeg til træf..

Blæser for meget til at dykke ??

Nå men... du kan jo komme til åbnet hus hos Divers MC i Malmø... Jeg skal
ikke dykke før 5/6 juni... med 3 elever, som alle skal ha' deres første
dyk... Always great fun

Palle - Triumph Daytona.... med triggerfish på ryggen (se:
http://www.magicmoontattoo.dk/Tattoogalleri.htm ... de 3 øverste billeder)

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 19-05-04 13:30

Palle wrote:

> Blæser for meget til at dykke ??

Det kan det da sagtens, når man dykker fra kutter... øv øv...

Thore

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-05-04 21:51

"Jeg kommer, hvis det bliver dårligt vejr..."

Og det blev det.... Men det var dælme et godt træf. Og fed musik..... Exerne
kan det med at holde en god fest.

Ses, om ikke før så til næste fest hos Exerne