Jeg brækker mig snart...
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-05-04 19:06

Som sædvanligt gik snakken om middagsbordet om biler. Denne gang fordi
sønnikke igen havde været på tur i "kammeratens" MB 600 SEL. Affødt af
denne snak måtte jeg lige checke www.mobile.de for MB 500 SE og 600
SE. Det er sgu for vildt - du kommer langt med 7.000 euro, og priserne
starter ved knap det halve !

Jeg flytter altså snart !!!!

Så lige denne:
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=15&id=11111111137371000&
ALT i udstyr undtaget solgardin -> LOL, mand

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 18-05-04 19:12

> [...]
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=15&id=11111111137371000&
> ALT i udstyr undtaget solgardin -> LOL, mand

Ja, det er sq godt nok groft svineri

Fra : Cosworth POWER

Dato : 18-05-04 19:17

> ALT i udstyr undtaget solgardin -> LOL, mand

el-solgardin.... det er meget praktsik ;) Den du linker til mangler i
øvrigt en del knapper :)

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : John Sahl

Dato : 18-05-04 19:16

Mogens Knudsen wrote:
> Jeg flytter altså snart !!!!

Så kom dog afsted! ;c)

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : hanzen

Dato : 18-05-04 19:43

> [...]
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=15&id=11111111137371000&
> ALT i udstyr undtaget solgardin -> LOL, mand

Hvorfor sidder du og piner dig selv ved at se på de sider?
Er du masochist?
Jeg kommer tit til Tyskland. Tjaa tit og tit, men et par gange om ugen.
Når jeg kører forbi en bilforhandler har jeg lært at stirre liiiiige fremad.
Ikke noget med at skæve til siden.
På den måde undgår jeg at få turen ødelagt.

--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-05-04 21:46

hanzen wrote:
> Når jeg kører forbi en bilforhandler har jeg lært at stirre liiiiige
> fremad. Ikke noget med at skæve til siden.
> På den måde undgår jeg at få turen ødelagt.

LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Snusken

Dato : 18-05-04 19:57

Det forklarer alderen på den danske bilpark, og hvilke nye biler, der
hitter i DK

mvh eric
-----------------------

Fra : GHR

Dato : 18-05-04 19:39

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Som sædvanligt gik snakken om middagsbordet om biler. Denne gang fordi
> sønnikke igen havde været på tur i "kammeratens" MB 600 SEL.

Hvilken årgang?

> Affødt af
> denne snak måtte jeg lige checke www.mobile.de for MB 500 SE og 600
> SE. Det er sgu for vildt - du kommer langt med 7.000 euro, og priserne
> starter ved knap det halve !

yum yum, hvad mon de koster i vedligeholdelse?

> Så lige denne:
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=15&id=11111111137371000&
> ALT i udstyr undtaget solgardin -> LOL, mand

Lækker bil og lækker farve.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-05-04 20:08

On Tue, 18 May 2004 20:39:24 +0200, "GHR" <no@spam.com> wrote:

>Hvilken årgang?

'92

>yum yum, hvad mon de koster i vedligeholdelse?

En halv bondegård !

>Lækker bil og lækker farve.

Jow, jow...

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 21:19

> Så lige denne:
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=15&id=11111111137371000&
> ALT i udstyr undtaget solgardin -> LOL, mand

Det er en replika.....stjernen på motorhjælmen mangler )

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-05-04 21:39

> [...]
> denne snak måtte jeg lige checke www.mobile.de for MB 500 SE og 600
> SE. Det er sgu for vildt - du kommer langt med 7.000 euro, og priserne

Velfærdsstat = dyrt i direkte & indirekte skatter.

F.eks. USA:
Hvis du bliver alvorligt syg,
så husk for alt i verden mønter nok til respiratoren.
I know, det er sat på spidsen, men meningen kommer nok igennem.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Cosworth POWER

Dato : 18-05-04 21:43

> Velfærdsstat = dyrt i direkte & indirekte skatter.

Betaler for en masse man ikke bruger.

> F.eks. USA:
> Hvis du bliver alvorligt syg,
> så husk for alt i verden mønter nok til respiratoren.
> I know, det er sat på spidsen, men meningen kommer nok igennem.

Man betaler for det man bruger. Er du forsikret er det jo ikke noget
problemet.

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 19-05-04 07:19

> Man betaler for det man bruger. Er du forsikret er det jo ikke noget
> problemet.

Og jeg skulle hilse at sige, at der p.g.a. de lave skatter stadig er et godt
overskud efter at forsikring for en familie på 5 er betalt. Kilden er vores
gode venner fra Phoenix (AZ), som vi besøger årligt.

MVH Klaus

Fra : hanzen

Dato : 19-05-04 07:37

"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vores
> gode venner fra Phoenix (AZ), som vi besøger årligt.

Vi har haft et lignende system her.
Desværre påstod staten at det ville blive bedre og billigere hvis
sygekasserne blev nedlagt og udgiften opkrævet via skatten.
Den egentlige grund var vist at sygekasserne havde samlet en stor formue som
ville pynte i statskassen.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-05-04 21:42

On Tue, 18 May 2004 22:38:44 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Velfærdsstat = dyrt i direkte & indirekte skatter.

Jég er meget hårdt ramt på dét punkt

>F.eks. USA: Hvis du bliver alvorligt syg,
>så husk for alt i verden mønter nok til respiratoren.
>I know, det er sat på spidsen, men meningen kommer nok igennem.

Læs Laars Ehlers indlæg i en anden tråd - han bor i USA og har en
anden mening om dette...

/Mogens

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 19-05-04 06:25

> [...]
> så husk for alt i verden mønter nok til respiratoren.
> I know, det er sat på spidsen, men meningen kommer nok igennem.

Det er sat så meget på spidse, at argumentaionen vælter. Sammenlign med
andre Europæiske lande, hvor den direkte beskatning er betydeligt lavere, og
deres hvor deres skole/sundhed/social sektorer ikke på nogen måde står
tilbage for vores højt besungne samme - og så klarer de sig uden at
bradbeskatte bilisterne.

MVH Klaus

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 19-05-04 06:32

On Wed, 19 May 2004 07:24:42 +0200, "Klaus Rejkjær"
<rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>ikke på nogen måde står tilbage for vores højt besungne samme - og så
>klarer de sig uden at bradbeskatte bilisterne.

Se blot på Sverige -> samme velstand, men langt billigere på stort set
alle områder...

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 19-05-04 02:23

> Så lige denne:
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=15&id=11111111137371000&
> ALT i udstyr undtaget solgardin -> LOL, mand

Det er sgu da "Tykke Berta" - vel nok den grimmeste MB der er bygget
indenfor de seneste 2 årtier. Og så skal man sejle, hvis man vil have den
med til UK.

M.v.h.

Fra : Lars

Dato : 19-05-04 08:27

Hey,

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> Jeg flytter altså snart !!!!

Do it.. Do it... Det er sjovt Og jeg tror sq der går rigtig mange år før
afgiftsniveauet er udjævnet herhjemme...

> Så lige denne:
> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=15&id=11111111137371000&
> ALT i udstyr undtaget solgardin -> LOL, mand

Heheh.. Til gengæld har den original MB-kassetteradio.. Fedest...

** Lars