/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
3,30 Kr pr liter :o)
Fra : Ukendt


Dato : 18-05-04 15:47

Halløj

Amerikanerne brokker sig over benzinprisen som aldrig har været højere end
nu.

Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de

--
Tom



 
 
hanzen (18-05-2004)
Kommentar
Fra : hanzen


Dato : 18-05-04 15:49


"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:40aa213e$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Halløj
>
> Amerikanerne brokker sig over benzinprisen som aldrig har været højere end
> nu.
>
> Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de
>
> --
> Tom
>
>

Der er ret stor forskel på priserne i de forskellige dele af landet, men
billigt er det.
http://tonto.eia.doe.gov/oog/info/gdu/gasdiesel.asp
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt




Søren Blom (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Søren Blom


Dato : 18-05-04 15:50

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev
>
> Amerikanerne brokker sig over benzinprisen som aldrig har været højere end
> nu.
>
> Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de
>

Amerikaner har altid haft et forskruet forhold til energi resurser og mange
andre ting, så hvad havde du ventet

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.




Roberto Saldo (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Roberto Saldo


Dato : 19-05-04 07:10

Søren Blom wrote:
> "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev
>
>>Amerikanerne brokker sig over benzinprisen som aldrig har været højere end
>>nu.
>>
>>Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de
>>
>
>
> Amerikaner har altid haft et forskruet forhold til energi resurser og mange
> andre ting, så hvad havde du ventet

De trænger sq til at vågne op og lugte den kolde morgenkaffe fra igår.

--
Roberto Saldo

bme (18-05-2004)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 18-05-04 16:06

>
> Amerikanerne brokker sig over benzinprisen som aldrig har været højere end
> nu.
>
> Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de
>
> --

så tidligere idag at amerikanerne står for 45% af verdens samlede
benzinforbrug. Derefter kommer japan, dog med kun "sølle" 5%.

/bo



Ukendt (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-05-04 16:21

> Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de

Ja, så har de bedre råd til at køre i deres Touareg V8 med over 300
benzin-hk.

Den koster jo så også den frygtelige stire sum af 247.000 danske kroner fra
ny, så man forstår de klynker.

(Ironi off)

--
/Jan W Nielsen



Fujitsu (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Fujitsu


Dato : 18-05-04 16:26

I glemmer vist også alle de ulemper der er ved at bo derovre....
Er noget billigt er noget andet dyrt.
F.eks. koster huse derovre næsten det samme som i DK, og flere steder er
dyrere...
Forsikringer er også dyrere. Maden er dyrere....Sociale ydelser er der ingen
af hvois man bliver uheldig... Sygesikring skal man betale for..

Fedt at der er store besparelser på benzin og en skide bil, når alt det
andet er gone...

Fujitsu


"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:40aa29dd$0$425$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de
>
> Ja, så har de bedre råd til at køre i deres Touareg V8 med over 300
> benzin-hk.
>
> Den koster jo så også den frygtelige stire sum af 247.000 danske kroner
fra
> ny, så man forstår de klynker.
>
> (Ironi off)
>
> --
> /Jan W Nielsen
>
>



Ukendt (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-05-04 16:34

> Maden er dyrere....

Hmm..

> Sociale ydelser er der ingen
> af hvis man bliver uheldig...

Hmm...

> Fedt at der er store besparelser på benzin og en skide bil, når alt det
> andet er gone...

Har du været derovre...?

Jeg har gæste-arbejdet lidt på et suppekøkken i Washington og mødtes med et
par frivillige organisationer, der arbejdede i Harlem og Bronx.

Der er absolut rigtig mange ting, der kunne være bedre, men så vidt jeg ved,
er der ingen, der ikke får "sociale ydelser", hvis de har behov.

--
/Jan W Nielsen




Fujitsu (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Fujitsu


Dato : 19-05-04 11:31


"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse
news:40aa2cd2$0$519$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Maden er dyrere....
>
> Hmm..
>
> > Sociale ydelser er der ingen
> > af hvis man bliver uheldig...
>
> Hmm...
>
> > Fedt at der er store besparelser på benzin og en skide bil, når alt det
> > andet er gone...
>
> Har du været derovre...? >JA
>
> Jeg har gæste-arbejdet lidt på et suppekøkken i Washington og mødtes med
et
> par frivillige organisationer, der arbejdede i Harlem og Bronx.
>
> Der er absolut rigtig mange ting, der kunne være bedre, men så vidt jeg
ved,
> er der ingen, der ikke får "sociale ydelser", hvis de har behov.
>
> --
> /Jan W Nielsen
>
>
>



Jakob Jeppesen (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Jakob Jeppesen


Dato : 18-05-04 16:36


"Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> skrev i en meddelelse news:40aa2b0e$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> I glemmer vist også alle de ulemper der er ved at bo derovre....
> Sygesikring skal man betale for..
>

Ja - det skal man jo så ikke i DK - men hvis man bliver så syg at man skal
på sygehuset i DK er det jo med livet som indsats!

/Jakob



Carsten Holck (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Carsten Holck


Dato : 18-05-04 21:40

Heldigvis faldt Jakob Jeppesen <for_news_only@hotmail.com> over
tastaturet og skrev i
news:40aa2d6d$0$530$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> "Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:40aa2b0e$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> I glemmer vist også alle de ulemper der er ved at bo derovre....
>> Sygesikring skal man betale for..
>>
>
> Ja - det skal man jo så ikke i DK - men hvis man bliver så syg at man
> skal
> på sygehuset i DK er det jo med livet som indsats!
Ja, det krævet et godt helbred at være syg

/carsten



Lars Ehlers (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Lars Ehlers


Dato : 18-05-04 17:10

On Tue, 18 May 2004 17:26:05 +0200, "Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> wrote:

>I glemmer vist også alle de ulemper der er ved at bo derovre....

Kender ikke så mange ulemper...

>Er noget billigt er noget andet dyrt.
>F.eks. koster huse derovre næsten det samme som i DK, og flere steder er
>dyrere...

Afhænger da meget af, hvor du vil bo. Mange steder kan man købe et hus
for rimelige penge, og f.eks. i Californien er det vildt dyrt.

>Forsikringer er også dyrere. Maden er dyrere....Sociale ydelser er der ingen
>af hvois man bliver uheldig... Sygesikring skal man betale for..

Nej, forsikringer er ikke dyre. Jeg tror ikke, at jeg betaler mere end
en dansker for kasko og indboforsikring.

Prisen på mad er også afhængig af, hvor du bor. Hvor jeg bor er det
billigt at købe kød, mejeriprodukter og grøntsager. Men man skal
selvfølgelig tænke sig om, hvor man handler.

Sygesikring koster penge, jo, men hvor meget tror du, at du betaler
via skatten? Jeg betaler under $1   00 om måneden for både min
kone og mig selv, og vi er pænt dækket ind.

>Fedt at der er store besparelser på benzin og en skide bil, når alt det
>andet er gone...

Der er ikke så meget hos mig, der er "gone". Ellers var jeg ikke
blevet hængende så længe Det nordlige Californien er ikke et ringe
sted at bo!


--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang
"Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Mogens Knudsen (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 18-05-04 17:28

On Tue, 18 May 2004 09:09:47 -0700, Lars Ehlers
<ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Det nordlige Californien er ikke et ringe sted at bo!

På højde med Nordsjælland?

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

chr (18-05-2004)
Kommentar
Fra : chr


Dato : 18-05-04 17:34


"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> wrote in message
news:ofcka0lhb40a6smnfv9onj7iafc2h1u8ld@4ax.com...
> On Tue, 18 May 2004 17:26:05 +0200, "Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> wrote:
>
> >I glemmer vist også alle de ulemper der er ved at bo derovre....
>
> Kender ikke så mange ulemper...
>
> >Er noget billigt er noget andet dyrt.
> >F.eks. koster huse derovre næsten det samme som i DK, og flere steder er
> >dyrere...
>
> Afhænger da meget af, hvor du vil bo. Mange steder kan man købe et hus
> for rimelige penge, og f.eks. i Californien er det vildt dyrt.
>
jeg var i Seattle med arbejdet her i vinters...der var det godt nok dyrt at
bo, alting incl. benzin var bare dyrt...og husene kostede en formue...


Chr.





Fujitsu (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Fujitsu


Dato : 19-05-04 11:30


"Lars Ehlers" <ehlersNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ofcka0lhb40a6smnfv9onj7iafc2h1u8ld@4ax.com...
> On Tue, 18 May 2004 17:26:05 +0200, "Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> wrote:
>
> >I glemmer vist også alle de ulemper der er ved at bo derovre....
>
> Kender ikke så mange ulemper...
>
> >Er noget billigt er noget andet dyrt.
> >F.eks. koster huse derovre næsten det samme som i DK, og flere steder er
> >dyrere...
>
> Afhænger da meget af, hvor du vil bo. Mange steder kan man købe et hus
> for rimelige penge, og f.eks. i Californien er det vildt dyrt. >Enig men
generalt samme priser som DK. Feks i Mary Land koster et træhus på 150m2 1,8
mill.
>
> >Forsikringer er også dyrere. Maden er dyrere....Sociale ydelser er der
ingen
> >af hvois man bliver uheldig... Sygesikring skal man betale for..
>
> Nej, forsikringer er ikke dyre. Jeg tror ikke, at jeg betaler mere end
> en dansker for kasko og indboforsikring.
>
> Prisen på mad er også afhængig af, hvor du bor. Hvor jeg bor er det
> billigt at købe kød, mejeriprodukter og grøntsager. Men man skal
> selvfølgelig tænke sig om, hvor man handler. >Hmm
>
> Sygesikring koster penge, jo, men hvor meget tror du, at du betaler
> via skatten? Jeg betaler under $1 00 om måneden for både min
> kone og mig selv, og vi er pænt dækket ind.
>
> >Fedt at der er store besparelser på benzin og en skide bil, når alt det
> >andet er gone...
>
> Der er ikke så meget hos mig, der er "gone". Ellers var jeg ikke
> blevet hængende så længe Det nordlige Californien er ikke et ringe
> sted at bo!
>
>
> --
> Lars Ehlers, San Francisco
> http://www.ehlers.us/mustang
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)



Ukendt (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-05-04 16:45



>
>

?????

--
Tom



Fujitsu (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Fujitsu


Dato : 19-05-04 20:57

?????

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:40ab8085$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> >
> >
>
> ?????
>
> --
> Tom
>
>



Mogens Knudsen (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 19-05-04 21:00

On Wed, 19 May 2004 21:57:01 +0200, "Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> wrote:

>?????

Ja, dit svar er jo komplet umulig at finde ud af.
Det er såmænd blot dét !!!

Citér det du svarer på og stryg så resten - smid dit svar UNDER
citeringen, og du er nået langt i dine bestræbelser på at trænge
igennem herinde :)

/Mogens

Fujitsu (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Fujitsu


Dato : 19-05-04 21:06


"> Ja, dit svar er jo komplet umulig at finde ud af.
> Det er såmænd blot dét !!!
>
> Citér det du svarer på og stryg så resten - smid dit svar UNDER
> citeringen, og du er nået langt i dine bestræbelser på at trænge
> igennem herinde :)
>
> /Mogens


Jamen det prøver jeg så på..

Fujitsu



Mogens Knudsen (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 19-05-04 21:07

On Wed, 19 May 2004 22:05:30 +0200, "Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> wrote:

>Jamen det prøver jeg så på..

Åh lækkert - endelig en lærenem person. Perfekt.
Hvad var så dit budskab for en 2 - 3 postings siden?

/Mogens
som gerne ser en mail fra Hans Paulin !

Fujitsu (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Fujitsu


Dato : 19-05-04 21:12


> > Afhænger da meget af, hvor du vil bo. Mange steder kan man købe et hus
> > for rimelige penge, og f.eks. i Californien er det vildt dyrt. >

[FUJITSU]
Enig men
> generalt samme priser som DK. Feks i Mary Land koster et træhus på 150m2
1,8
> mill.

Angående løn, ligger denne generalt lavere end i DK, men taget i betragtning
af at man de fleste steder kun betaler 20-25% i skat bliver det nogenlunde
det samme som i DK.



Jan W Nielsen (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 19-05-04 21:31

> Angående løn, ligger denne generalt lavere end i DK, men taget i
betragtning
> af at man de fleste steder kun betaler 20-25% i skat bliver det nogenlunde
> det samme som i DK.

Je spørger lige igem.

Har du været der..?

"Ja", siger du... Så spørger jeg - hvor længe..?

For folk med lægere uddannelser er lønnen markant bedre i USA end i DK, hvor
man snart får det samme, hvad enten mar flytter skraldespande eller har en
universitetsuddannelse.

--
/Jan W Nielsen




Mogens Knudsen (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 19-05-04 21:35

On Wed, 19 May 2004 22:30:52 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>i DK, hvor man snart får det samme, hvad enten mar flytter skraldespande
>eller har en universitetsuddannelse.

Vel rimeligt nok, når man nu har læst videre, ikke?

/Mogens
som gerne ser en mail fra Hans Paulin !

Jan W Nielsen (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 19-05-04 21:59

> Vel rimeligt nok, når man nu har læst videre, ikke?

Jo, da.. Det er klart.

Hvis nogen måtte mene andet, kan de da bare igen begrave Århus i skrald og
forhindre, at andre vil gøre arbejdet til under 25.000 om måneden.

Forestil dig lige, at man fortalte amerikanerne, at en skraldemand i Danmark
tjener mere på 5 timers arbejde, end en offentligt ansat og nyuddannet
psykolog eller jurist med minimum 5 års univeristets-studier bag sig.

De ville ikke tro dig.

Jeg kender en pige, der er har boet en del år i USA for at tage sin Ph.D i
økonomi fra Berkley. Hun holder ikke ud at være mere i USA - men må erkende,
at hendes studiegæld på 750.000 kroner ikke kan betales tilbage med danske
lønninger.

Helt anderledes er det naturligvis i USA; hvor hele systemet er gearet til
det, og lønningerne er derefter.


--
/Jan W Nielsen




Lars Ehlers (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Lars Ehlers


Dato : 20-05-04 04:49

On Wed, 19 May 2004 22:11:48 +0200, "Fujitsu" <Fujitsu@mail.dk> wrote:

>Angående løn, ligger denne generalt lavere end i DK, men taget i betragtning
>af at man de fleste steder kun betaler 20-25% i skat bliver det nogenlunde
>det samme som i DK.

Kommer da sandelig an på, hvad man laver! Højtuddannede tjener gode
penge i USA, specielt her i Silicon Valley. Det hjælper en hel del,
når boligudgifterne er så høje.

En person der arbejder i IT kan ofte hente en rigtig god løn i USA,
specielt hvis man er højt uddannet eller har masser af erfaring. Jeg
er ikke ude efter et nyt job pt., men jeg bliver lokket med tilbud
omkring en mill. kr. om året. Og jeg er ikke højt på rangstigen, men
specialist indenfor mit felt med over 15 års erfaring. Min kone har
arbejdet i en personaleafdeling i den financielle sektor, og hun
kender lønniveauet temmeligt godt. Hvad med en "Director level" (lige
over Senior Manager) til godt 1.5 mill kr. om året? En af mine gode
venner er Sr. Director hos Yahoo og tjener en løn på samme niveau.

Okay, nu er jeg så på et af de højeste skattetrin, men jeg betaler
ikke meget mere en 35-40%, hvis jeg medregner skat til både USA
(Federal Tax) og til Californien (State Tax). Visse stater (f.eks.
Texas) har ingen State Tax.

Du skal passe på med at generalisere, det er nemligt meget svært i
USA, hvor staterne er så enormt forskellige. Der er stor forskel på
levestandard fra f.eks. Kentucky til Maryland. Eller Oklahoma til
Californien....

--
Lars Ehlers, San Francisco
"Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)

Ukendt (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 20-05-04 07:47



> Du skal passe på med at generalisere, det er nemligt meget svært i
> USA, hvor staterne er så enormt forskellige. Der er stor forskel på
> levestandard fra f.eks. Kentucky til Maryland. Eller Oklahoma til
> Californien....

Jep....lidt lige som at sammenligne Farum med Nordborg )

--
Tom



Ukendt (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 18-05-04 21:13



> I glemmer vist også alle de ulemper der er ved at bo derovre....
> Er noget billigt er noget andet dyrt.
> F.eks. koster huse derovre næsten det samme som i DK, og flere steder er
> dyrere...
> Forsikringer er også dyrere. Maden er dyrere....Sociale ydelser er der
ingen
> af hvois man bliver uheldig... Sygesikring skal man betale for..
>
> Fedt at der er store besparelser på benzin og en skide bil, når alt det
> andet er gone...

Til gengæld betaler de ikke 25 % moms og på McDonalds er der FRI Cola og
french fries osv osv.

--
Tom



Brian (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 18-05-04 21:26

Hejsa

Tom skrev:

<KLIP>

> og på McDonalds er der FRI Cola
> og french fries osv osv.

Årrrhhhh hvaaadddd!!
Jeg vil også være amerikaner

/Brian



Andreas M. Hansen (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Andreas M. Hansen


Dato : 18-05-04 21:26

> Til gengæld betaler de ikke 25 % moms og på McDonalds er der FRI Cola og
> french fries osv osv.
>

Det er nok derfor at de er tvunget til at transportere sig i V8 trucks for
simpelthen at slæbe deres fede korpus....

mvh

Andreas M. Hansen



chr (18-05-2004)
Kommentar
Fra : chr


Dato : 18-05-04 21:44


"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
news:40aa6dbb$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > I glemmer vist også alle de ulemper der er ved at bo derovre....
> > Er noget billigt er noget andet dyrt.
> > F.eks. koster huse derovre næsten det samme som i DK, og flere steder er
> > dyrere...
> > Forsikringer er også dyrere. Maden er dyrere....Sociale ydelser er der
> ingen
> > af hvois man bliver uheldig... Sygesikring skal man betale for..
> >
> > Fedt at der er store besparelser på benzin og en skide bil, når alt det
> > andet er gone...
>
> Til gengæld betaler de ikke 25 % moms og på McDonalds er der FRI Cola og
> french fries osv osv.
>
det er hvad man får i et land hvor: hurtigt=godt..


ja man kan undre sig over at verdens førende land teknologisk kan fremvist
af fremskridt..

Selv når man skal på resturant derovere skal det gå så satans hurtigt,-ingen
tid til at nyde,-tro det eller ej om en Amerikaners kendskab til noget så
dejligt som vin: 'the white stuff? or the dark stuff?'....go'daw du..fis du
bare ned på din McD igen....

Chr.




Henrik B. (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 19-05-04 02:32


"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:40aa6dbb$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Til gengæld betaler de ikke 25 % moms og på McDonalds er der FRI Cola og
> french fries osv osv.

Ikke fri Cola - men Free Refill. Det er der efterhånden også på de fleste
McD'er i Danmark.

M.v.h.



Ukendt (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-05-04 16:48



> > Til gengæld betaler de ikke 25 % moms og på McDonalds er der FRI Cola og
> > french fries osv osv.
>
> Ikke fri Cola - men Free Refill. Det er der efterhånden også på de fleste
> McD'er i Danmark.

Okay så har jeg bare aldrig været så heldig at finde dem og jeg har været på
MANGE med ungerne

--
Tom




Henrik B. (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 20-05-04 11:47


"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:40ab8108$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Ikke fri Cola - men Free Refill. Det er der efterhånden også på de
fleste
> > McD'er i Danmark.
>
> Okay så har jeg bare aldrig været så heldig at finde dem og jeg har været

> MANGE med ungerne

Fredericia, Kolding, Odense, Stilling m.fl.

Dem ud til motorvejen har som regel ikke.

M.v.h.



Folmer Rasmussen (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 20-05-04 12:01


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:40ac8ca9$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:40ab8108$0$155$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > > Ikke fri Cola - men Free Refill. Det er der efterhånden også på de
> fleste
> > > McD'er i Danmark.
> >
> > Okay så har jeg bare aldrig været så heldig at finde dem og jeg har
været
> på
> > MANGE med ungerne
>
> Fredericia, Kolding, Odense, Stilling m.fl.
>
> Dem ud til motorvejen har som regel ikke.

>--

Fy for sa..n, en usund levevis du har tillagt dig, med det indgående
kendskab du har til "Den Gyldne Måge" *LOL*

Jeg ser at andre skribenter tager ungerne som gidsler, for at indtage disse
vederstyggelige produkter. Det er direkte ufint.

Hvad er der pludseligt galt med steder som Kryb i ly Kro, A Hereford
Beefstouw, Kong Hans' Kælder og Kommandanten, bare for at nævne nogle få.


Venlig hilsen
Folmer



Henrik B. (20-05-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 20-05-04 14:39


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:40ac8ffc$0$180$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Fy for sa..n, en usund levevis du har tillagt dig, med det indgående
> kendskab du har til "Den Gyldne Måge" *LOL*

Jep.

> Jeg ser at andre skribenter tager ungerne som gidsler, for at indtage
disse
> vederstyggelige produkter. Det er direkte ufint.

*Heh heh*

> Hvad er der pludseligt galt med steder som Kryb i ly Kro, A Hereford
> Beefstouw, Kong Hans' Kælder og Kommandanten, bare for at nævne nogle få.
>

Kryb-I-Ly? Nope....for dyrt.
Beefstouw? Joe tak, fin spisning.
De sidste to = ??
Og ellers er der jo altid "sålerne" man får serveret på Jensen's.

M.v.h.



Christian B. Andrese~ (24-05-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 24-05-04 07:47


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
news:40acb4e3$0$234$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
>
> > Hvad er der pludseligt galt med steder som Kryb i ly Kro, A Hereford
> > Beefstouw, Kong Hans' Kælder og Kommandanten, bare for at nævne nogle
få.
> >
>
> Kryb-I-Ly? Nope....for dyrt.
> Beefstouw? Joe tak, fin spisning.
> De sidste to = ??

Man skal vel bare spørge Peter Brixtofte om Kong Hans.


--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --
you may simply break it instead!



Klaus G. (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 18-05-04 17:35

> Amerikanerne brokker sig over benzinprisen som aldrig har været højere end
> nu.
>
> Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de
>
De køre jo også kun 1/3 -1/4 på en liter benzin, sammenlignet med os. Så det
koster vel nærmest det samme for dem, som for os at køre x antal km? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?



Babba-Papa (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Babba-Papa


Dato : 18-05-04 20:18

Der var engang en bruger ved navn "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> der skrev:

>Halløj
>
>Amerikanerne brokker sig over benzinprisen som aldrig har været højere end
>nu.
>
>Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de

Jeg læste for nogle uger siden at benzinprisen i Irak var 0,06
kr/literen....Ja, du læste rigtigt .....6 øre for en liter
benzin.
Men så har de nogle andre "problemer" *host-host* til gengæld.
- -
Babba-Papa

Klaus G. (18-05-2004)
Kommentar
Fra : Klaus G.


Dato : 18-05-04 20:26

> Jeg læste for nogle uger siden at benzinprisen i Irak var 0,06
> kr/literen....Ja, du læste rigtigt .....6 øre for en liter
> benzin.
> Men så har de nogle andre "problemer" *host-host* til gengæld.

Ja i mellemøsten kan der næsten blive borgerkrig hvis benzinen stiger 1øre
literen, det er helt vildt! :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?



Jesper Lauridsen (24-05-2004)
Kommentar
Fra : Jesper Lauridsen


Dato : 24-05-04 23:15

On 2004-05-18, Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> Ja i mellemøsten kan der næsten blive borgerkrig hvis benzinen stiger 1øre
> literen, det er helt vildt! :)

I mellemøsten er en solopgang i øst rigelig undskyldning til at slagte løs.


Christian B. Andrese~ (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-05-04 07:45


"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
news:40aa213e$0$174$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Halløj
>
> Amerikanerne brokker sig over benzinprisen som aldrig har været højere end
> nu.
>
> Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de

Heldigvis er der så en god ting med den høje oliepris: det bliver sværere
for Bush af blive genvalgt.


--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --
you may simply break it instead!



Ukendt (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 19-05-04 07:51


"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> Heldigvis er der så en god ting med den høje oliepris: det bliver sværere
> for Bush af blive genvalgt.
>
Det behøvs' han ikke høje fuel-priser til, det sørger han sgu' selv for .



Christian B. Andrese~ (19-05-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 19-05-04 07:59


"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> wrote in message
news:40ab03bc$0$181$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse
> > Heldigvis er der så en god ting med den høje oliepris: det bliver
sværere
> > for Bush af blive genvalgt.
> >
> Det behøvs' han ikke høje fuel-priser til, det sørger han sgu' selv for
.

Det er nok rigtigt, men det hjælper altsammen.


--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --
you may simply break it instead!



Annette Jensen (23-05-2004)
Kommentar
Fra : Annette Jensen


Dato : 23-05-04 19:58

> Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de

Ja, for selvom deres benzin koster godt 1/3 af vores benzin herhjemme i DK
bruger deres biler jo også 3 gange så meget

// Troels



Christian B. Andrese~ (24-05-2004)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 24-05-04 07:48


"Annette Jensen" <test@test.dk> wrote in message
news:40b0f44d$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> > Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de
>
> Ja, for selvom deres benzin koster godt 1/3 af vores benzin herhjemme i DK
> bruger deres biler jo også 3 gange så meget

Jow jow, men det har de jo selv valgt. Man kan da sagtens købe økonomiske
biler derovre.


--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --
you may simply break it instead!



Ukendt (24-05-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-05-04 16:55



> > > Gosh mand 3,30 Kr pr liter og så piver de
> >
> > Ja, for selvom deres benzin koster godt 1/3 af vores benzin herhjemme i
DK
> > bruger deres biler jo også 3 gange så meget
>
> Jow jow, men det har de jo selv valgt. Man kan da sagtens købe økonomiske
> biler derovre.

hehe og SMERTEGRÆNSEN for en NY stor bil med V8 motor og millioner af heste
siger Ford ligger ved 30.000$. Her kan man knap få en Yaris 1.0 for de
penge.

--
Tom



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408670
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste