Tur til Tirsdagsmøde i Hjørring fra å
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-05-04 13:36

Hej

Jeg prøver lige igen... sidste tirsdag gik det knap så godt...

Hver tirsdag kl 1900 ved Rema 1000, ved rundkørslen (den eneste) i
Bispensgade er der del MC'er som mødes til lidt hyggensnak m.m. som man
også gør på f.eks langelinie i Søborg (også om tirsdagen!)

Jeg kører der op idag, for at se hvad det er for noget..
Hvis der er nogle nordjyder som har lyst at følges, så kører jeg fra
Burger King på Nytorv i Ålborg ca. 1815, således at man er deroppe lidt
over kl. 19
Jeg regner med at køre derop ad landevejen, så alle kan være med. Jeg
synes også det er lidt for kedeligt at motorvej.

Man er selvfølgelig også velkommen til at komme over og hilse på, oppe i
Hjørring. Signalement af mig og min scooter er her
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Thore
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 18-05-04 21:58

SmaRTrxxv wrote:
> Hver tirsdag kl 1900 ved Rema 1000, ved rundkørslen (den eneste) i
> Bispensgade er der del MC'er som mødes til lidt hyggensnak m.m. som
> man også gør på f.eks langelinie i Søborg (også om tirsdagen!)

Jeg har selv tænkt på at tage dertil for at se hvad det er for
noget. Har dog ikke rigtig haft tid til det endnu. Du må lige
give en tilbagemelding på hvordan det var

--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen