192 cm i en Toyota Yaris eller Peugeot 206~
Fra : Emil Jensen

Dato : 18-05-04 02:04

Hej

Jeg skal til at leje en bil i Malaga om en måneds tid, og vil gerne lige
vide om jeg som er 192 cm høj kan være i en bilgruppe C som består af Toyota
Yaris, Peugoet 206 og Opel Corsa. Corsa'en har jeg prøvet før, ingen
problemer, men de to første?

Mvh

Emil

Fra : Henrik B.

Dato : 18-05-04 02:24

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Toyota
> Yaris, Peugoet 206 og Opel Corsa. Corsa'en har jeg prøvet før, ingen

Jeg er 190 cm og har ca. 5 cm frihøjde både for og bag i en Yaris.

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-05-04 06:06

On Tue, 18 May 2004 03:24:15 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg er 190 cm og har ca. 5 cm frihøjde både for og bag i en Yaris.

Jeg ville køre forbi de lokale forhandlere, hvis jeg var dig...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : Emil Jensen

Dato : 18-05-04 06:29

> Jeg ville køre forbi de lokale forhandlere, hvis jeg var dig...

Det tænkte jeg også på... Men nu tog jeg lige den nemme løsning her på
NG'en, men det kan da godt være jeg smutter forbi Peugeot og Toyota...

Tak for rådet

Mvh

Emil

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-05-04 07:52

Emil Jensen wrote:
> [...]
> består af Toyota Yaris, Peugoet 206 og Opel Corsa. Corsa'en har jeg
> prøvet før, ingen problemer, men de to første?

Jeg har lige været i Malaga..

Prøv evt. http://www.rentspain.com/

Der er meget billige.
Havde en Ford Focus TDci for ca. 1.000 kr. i en uge..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Emil Jensen

Dato : 21-05-04 16:55

> Jeg har lige været i Malaga..
>
> Prøv evt. http://www.rentspain.com/
>
> Der er meget billige.
> Havde en Ford Focus TDci for ca. 1.000 kr. i en uge..

Det er godt nok billigt, var det nemt at hente bilen i Malagas lufthavn,
havde firmaet en skranke i selve lufthavnen?
Hvad hedder firmaet for iøvrigt, bare "Rent Spain"eller er det noget med
"Star rent a car"?

Mvh

Emil

Fra : Deaster

Dato : 18-05-04 11:31

Emil Jensen wrote:

> [...]
> består af Toyota Yaris, Peugoet 206 og Opel Corsa. Corsa'en har jeg
> prøvet før, ingen problemer, men de to første?

Jeg er 1,93 og sidder ok i en Yaris, fint med hovedhøjde, meeen der er
ikke meget lårstøtte på længere ture.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 14:28

> [...]
Toyota
> Yaris, Peugoet 206 og Opel Corsa. Corsa'en har jeg prøvet før, ingen

Jeg er godt nok "kun" 183 men sidder fint i Yaris. Der er dog stor forskel
på mennesker da nogle har lang krop og korte ben og omvendt osv. så det er
ikke sikkert at alle vil sidde godt selv om de har samme højde.

--
Tom

Fra : Henrik

Dato : 18-05-04 16:03