"ønskenummerplader"..
Fra : Peter Larsen

Dato : 17-05-04 23:03

Jeg havde det indtryk af at disse nummerplader ikke måtte være
"stødende"..

jeg var i roskilde i weekenden, og kiggede altså ret længe på den her
bmw e30 med "I H8 U2" ...

--
regards, Peter Larsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-05-04 23:51

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev

> Jeg havde det indtryk af at disse nummerplader ikke måtte være
> "stødende"..
>
> jeg var i roskilde i weekenden, og kiggede altså ret længe på den her
> bmw e30 med "I H8 U2" ...

Måske motorkontoret ikker så vakse.

Den bedst jeg har set, som en kvinde kører rundt i er "3 X YNK"

Mvh.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-05-04 00:00

Uffe Ravn griflede i news:40a9420a$0$183$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> Den bedst jeg har set, som en kvinde kører rundt i er "3 X YNK"

Kan jeg få den oversat? Jeg har siddet i et stykke tid, men kan ikke lige
gætte mig til hvad den skal betyde....

--
Hygge...
Daniel

Fra : Uffe Ravn

Dato : 19-05-04 11:34

"Daniel Alstrup" <4junk@FJERNc.dk> skrev

> Kan jeg få den oversat? Jeg har siddet i et stykke tid, men kan ikke lige
> gætte mig til hvad den skal betyde....

"Ynk, ynk og atter ynk."

Set i Anders And literaturen.

Med til historien hører, at hvergang jeg har set denne nydelige bil og
kvindelige ejer/bruger, har hun været på apoteket!

Mvh.

Fra : Per Thomsen

Dato : 19-05-04 11:43

> "Ynk, ynk og atter ynk."
>
> Set i Anders And literaturen.
>
> Med til historien hører, at hvergang jeg har set denne nydelige bil og
> kvindelige ejer/bruger, har hun været på apoteket!

*LOL*

Per

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-05-04 21:17

On Tue, 18 May 2004 00:51:02 +0200, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev

>Måske motorkontoret ikker så vakse.
>
>Den bedst jeg har set, som en kvinde kører rundt i er "3 X YNK"

3 Synk?
Flemming Jacobsen

Fra : Anders Sørensen

Dato : 19-05-04 22:29

Den Wed, 19 May 2004 22:17:23 +0200, skrev "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk>:

>3 Synk?

Ti-hi

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : SlowHand

Dato : 17-05-04 23:59

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> wrote in message

> Jeg havde det indtryk af at disse nummerplader ikke måtte være
> "stødende"..
>
> jeg var i roskilde i weekenden, og kiggede altså ret længe på den her
> bmw e30 med "I H8 U2" ...

I onsdags så jeg en BMW, svjh, med pladen "Herion"...
Var så optaget af pladen af jeg helt glemte at se hvilken bil den sad på.

/SlowHand

Fra : Jens S

Dato : 18-05-04 22:14

"SlowHand" <spam@sejeniels.dk> wrote in message

> I onsdags så jeg en BMW, svjh, med pladen "Herion"...
> Var så optaget af pladen af jeg helt glemte at se hvilken bil den sad på.

Alfa Romeo 156, årgang 1998

Jens

Fra : martin

Dato : 18-05-04 06:20

> [...]
> "stødende"..
>
> jeg var i roskilde i weekenden, og kiggede altså ret længe på den her

der er da ikke noget stødende ved at han ikke kan lide U2,
jeg syntes da osse at det er noget intetsigende musik de laver.

Men måske skulle folk holde øje med trafikken, istedet for
at sidde og læse/huske nummerplader.

Martin

Fra : Uffe Ravn

Dato : 18-05-04 07:23

"martin" <martin@hotmail.com> skrev

> Men måske skulle folk holde øje med trafikken, istedet for
> at sidde og læse/huske nummerplader.

Har du hørt om fænomenet; parkerede biler?

Mvh.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-05-04 09:15

martin wrote:

> der er da ikke noget stødende ved at han ikke kan lide U2,
> jeg syntes da osse at det er noget intetsigende musik de laver.
>
> Men måske skulle folk holde øje med trafikken, istedet for
> at sidde og læse/huske nummerplader.

Nu kunne U2, jo også læses som (oversat) "også dig".... Så bliver hele
pladen jo til "jeg hader også dig".. så og vil den da bestemt støde
nogle mennesker..

Thore

Fra : Tigerdyr77

Dato : 18-05-04 14:10

> Nu kunne U2, jo også læses som (oversat) "også dig".... Så bliver hele
> pladen jo til "jeg hader også dig".. så og vil den da bestemt støde
> nogle mennesker..

Er det ikke meget passende?? hvor mange kører der ikke lige ude i trafikken
som der er mega aggresive når de kører?? bare idag kom jeg kørende på
Bouldevarden her i Herning med ca. 10 km/t for meget, og pludselig kom der
en Omega 3.0 bagfra med mega høj hastighed, og dyttede total vildt og ville
forbi... Sådan en spasser, der ville jeg da gerne have haft den nr. plade
f.eks.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 18-05-04 06:55

Peter Larsen wrote:
> Jeg havde det indtryk af at disse nummerplader ikke måtte være
> "stødende"..
>
> jeg var i roskilde i weekenden, og kiggede altså ret længe på den her
> bmw e30 med "I H8 U2" ...

Tja manden har pisset flere kilo væk på et stykke blik og kunne ikke
finde på et bedre budskab. Man må gå ud fra han mener det.

--
Roberto Saldo

Fra : Tigerdyr77

Dato : 18-05-04 07:03

> Tja manden har pisset flere kilo væk på et stykke blik og kunne ikke
> finde på et bedre budskab. Man må gå ud fra han mener det.

Det har jo netop ikke, for det har jo åbenbart startet en debat herinde.. Så
det da nr. plader der vækket opmærksomhed...

Fra : MVN

Dato : 18-05-04 08:34

"Tigerdyr77" <Tigerdyr77@hotmail.com_fjerndetsidste> skrev i en meddelelse

> Det har jo netop ikke, for det har jo åbenbart startet en debat herinde..

> det da nr. plader der vækket opmærksomhed...

den gamle har denne nr. plade "4 x m as"

Fra : Henrik Jansen

Dato : 18-05-04 09:08

Hvade sjov reder ved den? Kan ikke rigtig decifrere den.

Fra : MVN

Dato : 18-05-04 10:37

"Henrik Jansen" <duerIkke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> Hvade sjov reder ved den? Kan ikke rigtig decifrere den.

så har du ikke kigget længe nok....

Fra : MVN

Dato : 18-05-04 12:57

4 x m as

for christmas

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-05-04 14:12

> 4 x m as
>
> for christmas

Den pæne:
4 xmas (øl, for dem der ikke ved det

Den mindre pæne:
4 x kiss my ass

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 18-05-04 14:24

> Den pæne:
> 4 xmas (øl, for dem der ikke ved det
>
> Den mindre pæne:
> 4 x kiss my ass

Kiss ??

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 18-05-04 14:44

Tom wrote:

> Kiss ??

'x' er kort for kys på u-s-ansk.

Nettoresultatet er at manden kører rundt med noget han selv synes er
smart men størsteparten af trafikanter synes ligner noget nonsens.

--
Roberto Saldo

Fra : MVN

Dato : 18-05-04 15:22

'x' er kort for kys på u-s-ansk.

Nettoresultatet er at manden kører rundt med noget han selv synes er
smart men størsteparten af trafikanter synes ligner noget nonsens.

--
Roberto Saldo

robert... >>>
som sagt er det min gamle og kender ham derfor rimeligt godt ved jeg at det
står for

4 x M = hans 4 børn der alle starter med M

og A S står for Anette og Søren som så er mine forældre...

min point !?!? man skal ikke altid tror at alle folk tolker en plader på
samme måde som selv tolker den så pas på hvad i vil have på jeres
"ønskeplader"

MVN

Fra : Roberto Saldo

Dato : 19-05-04 07:09

MVN wrote:

> robert... >>>

Nope; Roberto

> som sagt er det min gamle og kender ham derfor rimeligt godt ved
jeg > at det står for

> 4 x M = hans 4 børn der alle starter med M

Doven mand ... ;)

> og A S står for Anette og Søren som så er mine forældre...

Hmmm ... var der nogen der sagde 'p*sse sine penge væk'?
Jeg håber den sidder på en Jaguar for ellers kunne pengene da være
brugt bedre.

> min point !?!? man skal ikke altid tror at alle folk tolker en
> plader på samme måde som selv tolker den så pas på hvad i vil have
> på jeres "ønskeplader"

Det skal vi nok.

Mvh
Roberto

Fra : Mikael L

Dato : 18-05-04 16:54

"Peter Larsen" <mail@czar.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde det indtryk af at disse nummerplader ikke måtte være
> "stødende"..
>
> jeg var i roskilde i weekenden, og kiggede altså ret længe på den her
> bmw e30 med "I H8 U2" ...

Denne nummerplade virker formentlig heller ikke stødende på særligt mange i
USA hvor den kommer fra, men vækker en del opsigt i DK.

http://www.thhe.dk/Mercedes_300SD.jpg

Mikael

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-05-04 22:03

Peter Larsen wrote:

> Jeg havde det indtryk af at disse nummerplader ikke måtte være
> "stødende"..

Egentlig er det fjollet, for der er jo ikke nogle specifikke
regler for hvad der må stå af budskaber på streamere og
klistermærker, men hvis man er villig til at betale 8000,- for at
skrive budskabet på nummerpladen i stedet, så er det pludselig
frygteligt farligt hvis der står noget grimt..

--
Hygge..
Thomas