Kvinder og biler :o)
Fra : Verner Johnsen

Dato : 17-05-04 21:37

Forleden dag - på vej ud fra et af de lokale supermarkeder.
Konen stopper op - kigger ud af vinduet - kigger på vores bil, som
holder i siden af vejen lige over for.

"Det er nu en flot bil vi har - men hvor ser den stor ud"
udbryder kvinden, som ikke interesserer sig det mindste for biler

Ak ja - det kære væsen

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-05-04 21:42

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Det er nu en flot bil vi har - men hvor ser den stor ud"
> udbryder kvinden, som ikke interesserer sig det mindste for biler
>
> Ak ja - det kære væsen

>--

Ak ja - jeg har en kone der er præcis lige så klog på biler som din er.

Jeg synes det er godt at rattet ikke sidder i deres side.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ann Nielsen

Dato : 17-05-04 21:45

> [...]
>
> --
> Venlig hilsen Verner
> 1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Men er det ikke også det I mænd gerne vil høre? Eller var det ikke om
køretøjet?

Ann Nielsen ;)

Fra : Ann Nielsen

Dato : 17-05-04 21:47

> Men er det ikke også det I mænd gerne vil høre? Eller var det ikke om
> køretøjet?
>
> Ann Nielsen ;)

Jeg kunne altså ikke dy mig :)

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-05-04 21:56

> Jeg kunne altså ikke dy mig :)

Det er ellers en meget god replik til alle VW-enthusiasterne - en meget
yndet konstatering er netop at ingen som VW kan lave interiør med blød og
lækker plastickvalitet. Alle som har fulgt bare en smule med i
forbrugerprogrammerne ved, at for at få plastic blød og lækker, så må man
tilsætte store mængder blødgørere - de såkaldte Phtalater. Disse phtalater
er jo netop kendt for at virke som kvindeligt kønshormon (østrogen). Og det
kan jo ikke være særligt befordrende for størrelsen.....
Ej, nu må jeg vidst hellere krybe i skjul, inden juntaen finder ud af hvor
jeg bor.....

mvh

Andreas M. Hansen
- jeg kunne altså heller ikke dy mig...

Fra : Frank Gregersen

Dato : 17-05-04 22:09

Min kæreste har lige købt sin første bil og pludselig fatter hun hvorfor jeg
har været så øm over min bil de sidste 3 år! Pludselig er hun begyndt at
interressere sig for andet end farven og spørger lystigt hvad forskellen er
mellem dit og dat! Og jeg prøver det bedste jeg kan at forklare alt om
Diesel, Benzin, HK, NM, CCM, Turboer, karburatorer, udstødning, hvorfor
hendes bil er vindfølsom etc. etc. det er nu meget sjovt at interressen
pludselig kan vende bare fordi hun har investeret 100.000kr i noget blik med
hjul, som hun kaldte biler for en måned siden!
MVH Frank

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-05-04 09:53

On Mon, 17 May 2004 23:08:37 +0200, "Frank Gregersen"
<frankNOSPAMgregersen@stofanet.dk> wrote:

>det er nu meget sjovt at interressen
>pludselig kan vende bare fordi hun har investeret 100.000kr i noget blik med
>hjul, som hun kaldte biler for en måned siden!

Prøv at spørge hende, hvorfor hun vil vide det. Når hun så ser ud som et
?, siger du: "Det er da bare noget blik med hjul!"

Fly

Fra : Ann Nielsen

Dato : 17-05-04 22:06

> [...]
> kan jo ikke være særligt befordrende for størrelsen.....
> Ej, nu må jeg vidst hellere krybe i skjul, inden juntaen finder ud af hvor

Hi hi..

Fra : Verner Johnsen

Dato : 17-05-04 22:13

On Mon, 17 May 2004 22:44:44 +0200, "Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk>
wrote:

>Men er det ikke også det I mænd gerne vil høre? Eller var det ikke om
>køretøjet?

Hvaffor et køretøj ?

Fra : Frederik

Dato : 17-05-04 23:09

"Verner Johnsen" <vejoh@post10.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Venlig hilsen Verner
> 1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Frederik og hans på alle måder bedre halvdel, går forbi Jaguar-importøren på
Østerbro.

Hun udbryder: Neejj, hvor er de flotte!

Han, der fornemmer et interessefællesskab, spørger: Hvad?

Hun: Fliserne....

Jow, jow.

Mvh.

Frederik

Fra : Henrik B.

Dato : 18-05-04 01:29

> [...]
> holder i siden af vejen lige over for.
>
> "Det er nu en flot bil vi har - men hvor ser den stor ud"

Det er fælgene der gør'et, det er fælgene der gør'et........

M.v.h.

Fra : Verner Johnsen

Dato : 18-05-04 06:46

On Tue, 18 May 2004 02:29:22 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Det er fælgene der gør'et, det er fælgene der gør'et........

LOL

Jo jo , de er da en del af det