forsikring
Fra : Kasperkk

Dato : 17-05-04 20:19

Hejsa

Hvordan er det lige landet ligger med forsikring?

Jeg er 20 år...vil have en hurtigere maskine, men tvivler på jeg kan
forsikre den med kasko.

Findes der ikke en tyveri forsikring, der er til at betale?
Hvis jeg smider maskinen skal jeg nok selv tage skraldet i den forbindelse

Jeg har fået totalt tyveri paraneua(stavet forkert...ved det efter min
bil blev stjålet!

Kasperkk
GS500E

Fra : Dennis Riis

Dato : 17-05-04 21:59

> Findes der ikke en tyveri forsikring, der er til at betale?
> Hvis jeg smider maskinen skal jeg nok selv tage skraldet i den forbindelse

Ja, hos Tryg kan du tyveri - og ansvarsforsikre den. Det har jeg på min
GSF 400. Det koster mig cirka 5000 om året (Jeg er 23 år - den bliver
voldsomt billigere når man fylder 25 (eller var det 30?)).

Tryg er det eneste selskab jeg har fundet, hvor man kan få tyveri-sikring
uden kasko. Hvis nogen kender andre (billigere) hører jeg da gerne om det

Mvh Dennis Riis
Suzuki GSF 400

Fra : Kasperkk

Dato : 17-05-04 22:09

> Ja, hos Tryg kan du tyveri - og ansvarsforsikre den. Det har jeg på min
> GSF 400. Det koster mig cirka 5000 om året (Jeg er 23 år - den bliver
> voldsomt billigere når man fylder 25 (eller var det 30?)).

Men så tror jeg næsten jeg kender prislejet når jeg nævner cykler som
cbr600, rf600 osv.

Kasperkk
GS500 Til 2800 for ansvar

Fra : christian

Dato : 18-05-04 07:32

Giver du 2800 for din ansvar ?
Jeg slipper lige under 2300 for min kawa gpz500s er 23 og min første mc. Og
aldrig haft bil.
Er i GF forsikring.

Fra : Kasperkk

Dato : 18-05-04 12:31

> Giver du 2800 for din ansvar ?
> Jeg slipper lige under 2300 for min kawa gpz500s er 23 og min første mc.
Og
> aldrig haft bil.

Ja det kunne jeg også få den til, men der var flere ting der spillede ind.
Dels ville have en kopi af mit kørekort, og det havde jeg ikke lige på det
tidspunkt. Jeg var lidt presset med at få den omrigestreret da den ellers
skulle til syn. Og så ville de vist også have en ulykkesforsikring. Jeg gad
ikke alt bøvlet og slap 500,- mere ved tryg uden nogle dikkedarer. De har
kun min motorcykel og ikke andet...De ville ikke se kørekort og det var jo
dejligt for det havde jeg ikke

Kasperkk
GS500E

Fra : christian

Dato : 18-05-04 23:10

Skulle heller ikke selv vise kørekort. For havde ikke noget. Jo havde til
bil. Men ikke mc. Og synes de var helt ok.

Fra : Martin Leong

Dato : 18-05-04 10:37

> Tryg er det eneste selskab jeg har fundet, hvor man kan få tyveri-sikring
> uden kasko. Hvis nogen kender andre (billigere) hører jeg da gerne om det

Fair gør det også. Jeg har min SV'er der for omkring 7300 om året for
Tyveri+Ansvar. Jeg er 21 og har haft pappet i ½ år
Men jeg tror jeg vil undersøge Tryg nærmere...Fair hæver vist min præmie til
næste forfald

Mvh
Martin Leong
SV650S (99)

---

Fra : Kasperkk

Dato : 18-05-04 12:33

> Fair gør det også. Jeg har min SV'er der for omkring 7300 om året for
> Tyveri+Ansvar. Jeg er 21 og har haft pappet i ½ år

Det lyder egentlig fair nok. Det var sådan noget jeg ville have. For jeg har
ikke nosserne til at kaste ret menge flere penge efter mc end jeg allerede
har gjort uden en eller anden form for tyveriforsikring

Kasperkk
GS500E