Ridser i lakken
Fra : Lars Kim Lund

Dato : 17-05-04 19:09

Min ene dør har dels fået en bule af en idiot der har klappet døren op
i den. Desuden har den fået en rids i lakken (samme dør trods alt)
fordi en busk kom lidt for tæt på.

Mit spørgsmål er nu hvordan man lettest får gjort et eller andet ved
det så det ser pænt ud. Henvender man sig typisk til en mekaniker
eller autolakerer. Og kan man reparere det uden at male hele bilen om?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-05-04 19:37

Lars Kim Lund wrote:
> [...]
> det så det ser pænt ud. Henvender man sig typisk til en mekaniker
> eller autolakerer. Og kan man reparere det uden at male hele bilen om?

Prøv at se her:
www.ridserilakken.dk

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Lars Kim Lund

Dato : 17-05-04 19:50

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Prøv at se her:
>www.ridserilakken.dk

Jo, det .. den side kendte jeg godt. Men nu er der sådan set både en
rids og en bule. Kan en autolakerer f.eks. typisk lave pladearbejde og
rette buler ud? Og kan man slippe af sted med at lakere en del af
bilen eller er det for svært at ramme farven?

--
Lars Kim Lund
http://www.net-faq.dk/

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-05-04 20:02

Lars Kim Lund wrote:

> Jo, det .. den side kendte jeg godt. Men nu er der sådan set både en
> rids og en bule. Kan en autolakerer f.eks. typisk lave pladearbejde og
> rette buler ud?

Mange af dem kan.

> Og kan man slippe af sted med at lakere en del af
> bilen eller er det for svært at ramme farven?

Det afhænger af flere ting, men generelt vil jeg sige, at en dygtig maler
stort set altid kan ramme den rigtige farve.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Jens

Dato : 17-05-04 19:53

Du kan evt. kigge her :
www.ChipsAway.dk

Jens

Fra : Soren Pedersen

Dato : 17-05-04 20:12

> Mit spørgsmål er nu hvordan man lettest får gjort et eller andet ved
> det så det ser pænt ud. Henvender man sig typisk til en mekaniker
> eller autolakerer. Og kan man reparere det uden at male hele bilen om?

Man henvender sig til den man har størst tiltro til vil ordne det bedst ! -
Mekkeren sender den jo vidre, men hvis din mekker kender manden der kan gøre
jobbet, og han ved at din mekker ikke er til at løbe om hjørner med ville
jeg personligt gladeligt betale mekkeren for at køre bilen til opretter /
maler.

Min gamle Xantia havde nogle ar efter et indbrud, og der valgte maeren at
tage hele siden, idet selv meget små nuancer træder alt for tydeligt frem på
en hel vognside. Men det var jo også en forsikringsskade..........Så det
kommer nok i bund og grund an på hvem der skal betale, og hvor øm du er
overfor automobilet.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)