Træf kalender
Fra : Palle

Dato : 17-05-04 13:38

Nogle af jer der ved hvor man kan finde en træf kalender ? Både til DK og
Sverige... Nogle der evt. ved hvornår Höganäs træffet er ???

Palle
Triumph Daytona T595SP

Fra : Palle

Dato : 17-05-04 13:51

Jeg kommer lige selv med noget af svaret....

Her er den svenske træf kalender, 2004

http://www.motorcyklisterna.org/pdf/info/traff04.pdf

Palle

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 17-05-04 16:12

"Palle " <hansenpallefjerndette@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jeg kommer lige selv med noget af svaret....
>
> Her er den svenske træf kalender, 2004
> http://www.motorcyklisterna.org/pdf/info/traff04.pdf
> Palle

Hejsa

Træfkalender for dk http://www.dkmc.dk/

Der er også mange andre gode oplysninger..

mvh. Boldreel
http://Raptormc.dk

Fra : Palle

Dato : 17-05-04 19:47

> Træfkalender for dk http://www.dkmc.dk/

FEEED oplysning fra dkmc:

"Hvor køber man røg i lange baner ??"

Jeg ved sgu ikke med jer.... men de lange baner jeg normalt hører omtalt
kan da vist ikke brænde ?????

Palle - Triumph Daytona

Fra : Armand

Dato : 17-05-04 16:45

> Nogle af jer der ved hvor man kan finde en træf kalender ? Både til DK og
> Sverige... Nogle der evt. ved hvornår Höganäs træffet er ???

Det er ikke Höglands-træffet ved Jönköbing at du mener?
Ifald er pinsen fast tidspunkt for dét!

--
Armand.