Jer, og jeres langsomme biler....
Fra : Henrik B.

Dato : 17-05-04 09:43

Hér er noget der kan køre....

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=248498

M.v.h.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 17-05-04 09:58

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:40a87af6$0$134$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hér er noget der kan køre....
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=248498

Lad os antage at "man" har råd til at hente en til dk - er den så
lovlig med 4 -punkts H sele?

/Jakob

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-05-04 10:25

Hej!

Jakob Jeppesen wrote:

> Lad os antage at "man" har råd til at hente en til dk - er den så
> lovlig med 4 -punkts H sele?

Mon ikke? Jeg tror ikke skattefar vil gå glip af 25 mille eller hvad den nu
koster

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-05-04 16:18

Kim Voss Schrader wrote:

> Mon ikke? Jeg tror ikke skattefar vil gå glip af 25 mille eller hvad
> den nu koster

I Tyskland koster den ca. 235000 euro på gaden.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 17-05-04 22:09

Hej!

Per Beer Hansen wrote:

> I Tyskland koster den ca. 235000 euro på gaden.

Det lyder da "rimeligt". Den var bare sammenlignet med en SLR (den med
mågevinge-dørene) og den koster vist millioner i tyverne herhjemme :-/

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-05-04 20:57

Per Beer Hansen wrote:

> I Tyskland koster den ca. 235000 euro på gaden.

Hvad koster den ægte vare egentlig, jeg vil da klart hellere have
en multijusterbar DTM letvægtsracer end AMG's look-a-like..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 18-05-04 21:01

On Tue, 18 May 2004 21:56:48 +0200, Thomas Strandtoft
<thomas@carftp.com> wrote:

>Hvad koster den ægte vare egentlig, jeg vil da klart hellere have
>en multijusterbar DTM letvægtsracer end AMG's look-a-like..

En brugt DTM racer finder du jo hos CCC - den koster over en million
og kan ikke registreres på nr.-plader: Alfa Romeo 155 DTM - 136.400 €
www.carclassic.com/html/CI46.htm

/Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 19-05-04 13:19

Thomas Strandtoft wrote:

> Hvad koster den ægte vare egentlig, jeg vil da klart hellere have
> en multijusterbar DTM letvægtsracer end AMG's look-a-like..

Jeg ved ikke hvad en DTM'er koster i dag, men i midten af 90'erne da
C-klassen var fremme, der kostede det svjh ca. 1 mill D-mark for en ægte
DTM'er Mercedes.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 17-05-04 10:59

> Hér er noget der kan køre....

Vil du med ud på en Strandboulevard-tur når jeg får den leveret? *G*

Claus Smith

Fra : Henrik B.

Dato : 17-05-04 12:30

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> skrev i en meddelelse

> Vil du med ud på en Strandboulevard-tur når jeg får den leveret? *G*

Gerne. Du medbringer kam og model, jeg kører.....

M.v.h.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-05-04 16:17

Henrik B. wrote:
> Hér er noget der kan køre....
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=248498

Sådan en "snydebil", de rigtige DTM racere er jo 4 dørs.
Jeg ville dog ikke have noget imod at få en alligevel

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 17-05-04 19:36

> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=248498

Automatgear... Imaget som bilen for gamle mænd med prostatabesvær hænger
uløseligt sammen med de dér morfarslæder. IMHO. :)

-M

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 17-05-04 20:59

> Hér er noget der kan køre....