Parameter-styretøj...
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-05-04 06:05

....er det virkeligt så godt, som de siger?
www.thyssenkrupp-automotive.de/site/leistungsspektrum/powertrain_specials_2.htm

"Ich weiß nur, dass die parameterlenkung echt klasse ist... bei meinem
neuen 5er golf ist die ja serie... und wenn ich aus dem golf aussteige
und dann in die c klasse wechsel, kommt es mir so vor als hätte ich
ein auto ohne servolenkung..."

Jeg har aldrig prøvet een...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 13:15

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> neuen 5er golf ist die ja serie... und wenn ich aus dem golf aussteige
> und dann in die c klasse wechsel, kommt es mir so vor als hätte ich

Det er nok fordi du ikke ikke har gørt de større Citroener:
Tror du ikke dette er det samme:
"Enligt min 1998 års broschyr har MX V6 Exclusive progresiv servo-styrning"
Det var da også på min CX Pallas.
Jeg reor dette er det samme som thyssenkrupp-automotive markedsfører.
http://users.skynet.be/sky38711/allfiles/smfile/citro%EBn_sm_steering.htm
--
Møller

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-05-04 16:37

Mogens Knudsen wrote:
> ...er det virkeligt så godt, som de siger?

www.thyssenkrupp-automotive.de/site/leistungsspektrum/powertrain_specials_2.
htm

Er det ikke "bare" en anden/ny måde at lave fartafhængig servo på ?

> Jeg har aldrig prøvet een...

Heller ikke mig, men Auto, Motor und Sport har (i deres seneste nummer) en
stortest af biler i Golf klassen, og Golf V er naturligvis med.
Handling og styretøj får dog ikke specielt gode karakterer, den ligger ca. i
midten af feltet, som i øvrigt består af 8 biler.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 17-05-04 17:12

On Mon, 17 May 2004 17:36:44 +0200, "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote:

>Er det ikke "bare" en anden/ny måde at lave fartafhængig servo på ?

Tænkte det nok...

> [...]
>Handling og styretøj får dog ikke specielt gode karakterer, den ligger ca. i
>midten af feltet, som i øvrigt består af 8 biler.

OK - MB gag, altså...