flipperjolle sælges kr 2000 med bådvogn
Fra : ibber

Dato : 16-05-04 16:48

Se billede her http://www.trutmund.dk/bbb.jpg

Flipperjolle medfølgende: 2 master 2 storsejl 1 forsejl, 2 stk ror,
sænkekøl, en spiler, trapez
Alt i tovværk wirer osv. samt en rusten jollevogn
mangler kun en søvandsventil.

Jeg får det ligesom Frederik i kirken når jeg nævner prisen (tårer i
øjenene) kun kr. 2000

båden befinder sig i Ishøj
og mailen er dsl2780@vip.cybercity.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-05-04 17:06

Uheldigvis faldt ibber over tastaturet og skrev derved følgende:

> Jeg får det ligesom Frederik i kirken når jeg nævner prisen (tårer i
> øjenene) kun kr. 2000

Er der en speciel grund til, at du *konsekvent* nægter at følge
fundatsen for denne gruppe?

Du ved, eller burde vide, at salgsannoncer ikke hører hjemme i
debatgrupperne, men i de specielle markedsgrupper. Du er derfor
off-topic!

Du er før blevet henviset til www.usenet.dk hvor du kan læse mere om
fundatsen for denne gruppe!

X-FUT til dk.admin.netikette

Claus

Fra : ibber

Dato : 16-05-04 17:08

Skrid din nar
Du er for dum, mere end 140 indlæg om dig og din skrivemåde vidner om dit
ordkøveri
man fristes efterhånden til at møde op på lynetten og hilse personligt på
dig

Fra : Lars K.

Dato : 16-05-04 23:26

In article <c883u1$5qg$1@news.net.uni-c.dk>, 12347@ishoejby.dk says...
> [...]
> ordkøveri
> man fristes efterhånden til at møde op på lynetten og hilse personligt på

Sjovt at "ibber" svare på sit eget indlæg og skriver citat(skrid din
nar) om sig selv :) Men selvfølgelig! hvis man virkelig ikke kan lide
sig selv, så kan men jo altid svine sig selv lidt til på newsen. På
www.usenet.dk står der vist kun at man ikke skal svine andre til :)

Ps: og som CT skriver citat: "Du ved, eller burde vide, at salgsannoncer
ikke hører hjemme i debatgrupperne, men i de specielle markedsgrupper.
Du er derfor off-topic!" og derudover bedes du svare under og ikke over
indlæggene. Slap nu lidt af og lær hvordan man opføre sig på news inden
du begynder at rette på andre!

--
Lars - 9000 Østbyen
Mit legerum :) http://www.evt.dk

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 16-05-04 17:17

"ibber" <12347@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

KLIP

> båden befinder sig i Ishøj

Jeg byder en dåse brugt bundmaling og et stykke afrevet sandpapir .... korn
60.

Hr. Bjørn

Fra : ibber

Dato : 16-05-04 17:10

Det var da en start

Fra : Olau

Dato : 16-05-04 20:09

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> KLIP

> Jeg byder en dåse brugt bundmaling og et stykke afrevet sandpapir ....

Jeg kunne godt have brugt sandpapiret i dag :-}

/Olau

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 16-05-04 20:57

"Olau" <olaunospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> korn

> Jeg kunne godt have brugt sandpapiret i dag :-}

Så er det en skam, du ikke havde en flipperjolle med tilhørende bådvogn til
salg også...)

Hr. Bjørn

Fra : Olau

Dato : 17-05-04 11:36

> Så er det en skam, du ikke havde en flipperjolle med tilhørende bådvogn
> [...]

Tja, sådan kan det jo gå

/Olau