haves: mc park. plads i kælder på østerbro
Fra : stefan jørgensen

Dato : 16-05-04 14:05

Hej allesammen.

Jeg ville bare lige meddele de interesserede at jeg har en parkeringsplads i
en kælder på østerbro som der for nylig er blevet en ledig plads på/i. På
nuværende tidspunkt holder der kun min egen mc.
Det skal oplyses at kælderen er tilknyttet en kontor ejd. så der er ikke så
meget rend dernede efter arbejdstid. Porten betjenes elektronisk med nøgle.
Med to brugere vil prisen være 250 kr pr måned. Beliggenheden er Omøgade nr
8, kig evt. på www.krak.dk for at se nærmere.

MVH Stefan Jørgensen.
Suzuki RF600R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=308

Fra : stefan jørgensen

Dato : 16-05-04 14:27

Hej igen. SKulle måske lige skrive at min mail er stefanmj@mail.com hvis
nogen skulle være interesseret

Fra : stefan jørgensen

Dato : 16-05-04 14:27

Skulle måske lige nævne at min mail er stefanmj@mail.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 16-05-04 15:39

stefan jørgensen wrote:
> Skulle måske lige nævne at min mail er stefanmj@mail.com

Måske også hvilken by. Østerbro ligger mange steder!

Thomas

Fra : Zemich

Dato : 16-05-04 17:47

Thomas Buus Andersen wrote in a message:

> Måske også hvilken by. Østerbro ligger mange steder!

Måske du bare kunne prøve at gå ind på krak som Stefan selv foreslår og søge
på Omøgade 8. Så vil du hurtigt vide hvilken by. :)

Mvh Tommy

Fra : stefan jørgensen

Dato : 17-05-04 06:18

For lige at udelukke enhver tvivl så er belligenheden på 2100 KBH Østerbro.

mvh stefan