Skippere ve Århus bugt søges til Marsvine ~
Fra : SFTSinternational

Dato : 16-05-04 10:02

For forskning i Marsvins natteadfærd og forhindring af såvel bifangst som
kollisioner med fartøjer søges frivillige skippere i Århus bugt området der
kan deltage i projektet i alt fra en par dage til længere perioder fra Juni
til November.

På grund af logistikken vil vi gerne høre fra jer tidlig.
Få mere information ved at henvende dig til os på sfts@mail.dk
Læs om os på www.sailingforthesea.com
eller søg på google under SFTS International så du også kan se hvad andre
skriver om os.

Vi ser frem til at arbejde sammen med jer til gavn for havmiljøet.
Irina Lehmann
Sekretær
SFTS International

Fra : Alf

Dato : 16-05-04 11:38

"SFTSinternational" <vikingexplorer@newmail.dk> wrote in message
> [...]
> skriver om os.
>
> Vi ser frem til at arbejde sammen med jer til gavn for havmiljøet.

Det gider jeg overhovedet ikke. Jeg holder faktisk mere af marsvin
end af mennesker. Hvordan stopper man de menneskelige miljøsvin
som formerer sig som rotter og ynder at torturer og slå hinanden ihjeld.
Problemet er ikke antallet af marsvin men antallet af mennesker.
--
~~~~~~~~~~~~~~~~
Hilsen Alf

Fra : SFTSinternational

Dato : 16-05-04 19:51

Der er en ALF der har øjensynligt ikke læst hvad skrevet stod eller blot
brokker sig for(gad vide hvad).Det er i hvert fald vanskeligt at forstå hans
ord i forhold til 1. indlæg.
Det er netop FOR MARSVIN og FOR deres miljø SFTS arbejder. Læs dog før du
svarer og vedkend dig din identitet i stedet for at skjule dig bag en
forkert ID, det er uhøflig
Irina Lehmann
Sekretær
NB:
Og for dem der virkelig er interesseret håber jeg i går retur til 1.
artikel.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 16-05-04 20:06

Uheldigvis faldt SFTSinternational over tastaturet og skrev derved
følgende:

> Der er en ALF der har øjensynligt ikke læst hvad skrevet stod eller
> blot brokker sig for(gad vide hvad).Det er i hvert fald vanskeligt
at

Christof Lytken!

Du er da ubetinget en klovn.....

Hvorfor bliver du ved med at blæse på fundatsen og poste dine
off-topice annoncer om din *plat* organisation her i gruppen?

Du har *adskellige* gange af gruppens skribenter fået at vide, at dine
opslag er fundatsstride og dermed uønskede...

Sluttelig har du stadig nogle alvorlige problemer med at dokumentere
regnskaber osv. Du har stadig ikke svaret på alle de kritiske
spørgsmål, der hver gang bliver rejst om din yderst tvivlsomme plat
organisation!

FUT dk.admin.netikette

Claus