så fik jeg den da
Fra : Hans Jensen

Dato : 16-05-04 08:27

CBR1000R mener jeg, jeg hentede den jo så torsdag aften efter arbejde og så
har den allerede 599km på den da jeg parkerede den i aften(lørdag), og så
ska' jeg jo også ud i morgen igen Jeg ka ik' få smilet af fjæset det er
squ dejlig og ha' en cykel igen der er billeder på
alt.binaries.motorcycles.sportbike hvis nole er iteriseret i at se den,
ellers ka' i så lige fortælle mig hvor så vil jeg putte billederne der

Fra : Jens Arnfast

Dato : 16-05-04 09:00

Tillykke, smid billeder på http://www.dfmc.dk/

--
-jens
RSV1000

Fra : Hans Jensen

Dato : 17-05-04 07:41

Tak ska' I alle ha', så er det gjort, der er jo lige et par billeder der nu

Fra : S.G

Dato : 16-05-04 10:30

news:dk.binaer.motor :)

tiløk´ mæ´ en´

Fra : "André T."

Dato : 16-05-04 15:40

S.G wrote:

> news:dk.binaer.motor :)
>
> tiløk´ mæ´ en´

Feeed cykel ! T-løk' m. den.

--

-(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 16-05-04 15:49

Hans Jensen wrote:
> [...]
> billeder på alt.binaries.motorcycles.sportbike hvis nole er
> iteriseret i at se den, ellers ka' i så lige fortælle mig hvor så vil

Tillykke med den!
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Hans Jensen

Dato : 17-05-04 06:36

Hej rune du må da ha set den for jeg ser dig jo på a.b.p.m.s, hvis du vil ka
du jo gerne putte billederne på siden som var fortalt eller jeg ka måske få
det gjort imorgen jeg har været ude for det meste af dagen har nu 800km på
siden torsdag aften, ;)

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 17-05-04 20:38

Hans Jensen wrote:
> [...]
> jeg ka måske få det gjort imorgen jeg har været ude for det meste af
> dagen har nu 800km på siden torsdag aften, ;)

Jeg kan sagtens forstå dig Jeg har kørt 3979km i denne sæson efter
Banditten blev fikset
Gode billeder, jeg har faktisk ikke set dem før, a.b.p.m.s er meget ustabil
hos min internet udbyder, jeg tror kun jeg får halvdelen med
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : anders majland

Dato : 17-05-04 21:19

> Jeg kan sagtens forstå dig Jeg har kørt 3979km i denne sæson efter
> Banditten blev fikset

Ingen decimaler

(Jeg har ikke helt styr på hvor langt jeg har kørt denne sæson (læs
iår)- men der er omkring 9-10000km og jeg har ikke været på mc-ferieså
der er indenrigs

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 18-05-04 12:23

anders majland wrote:

> Ingen decimaler
>
> (Jeg har ikke helt styr på hvor langt jeg har kørt denne sæson (læs
> iår)- men der er omkring 9-10000km og jeg har ikke været på mc-ferieså
> der er indenrigs

Så vil jeg da godt lige indskyde, at jeg heller ikke har været på ferie på
den, og heller ikke kørt til og fra arbejde. Det har udelukkende været
fornøjelses ture
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Hans Jensen

Dato : 17-05-04 07:41

det er i orden har allerede putted billerdene op

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 16-05-04 16:00

Hans Jensen wrote:
> CBR1000R mener jeg, jeg hentede den jo så torsdag aften efter arbejde

Grelt lækker cykel, stort tillykke!