Re: Lexusbaglygter til ford Focus 5 døres ~
Fra : Daywalker

Dato : 15-05-04 21:11

har set dem i T-hansen

men findes der ikk andre da jeg ikke synes de er så fede

Fra : Landberg

Dato : 15-05-04 21:52

> har set dem i T-hansen
>
> men findes der ikk andre da jeg ikke synes de er så fede

Måske Inpro har nogle? Men overvej lige om du vil have Lexus-lygter på.
Personligt hænger de mig ud af halsen fordi de sidder på en masse biler,
bl.a. næsten alle 206, så det er træls at bruge penge på dem hvis du bliver
træt af at se på dem indenfor kort tid.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Mugges POWER !

Dato : 15-05-04 21:54

On Sat, 15 May 2004 22:51:37 +0200, "Landberg"
<thomaslandberg(fjern)@hotmail.com> wrote:

>hvis du bliver træt af at se på dem indenfor kort tid.

Det er vel de færreste, der betragter deres bil bagfra så ofte, at de
ligefrem trættes af udseendet...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : Landberg

Dato : 15-05-04 22:18

> Det er vel de færreste, der betragter deres bil bagfra så ofte, at de
> ligefrem trættes af udseendet...

Tjo, men hvis man monterer noget på sin bil er det vel fordi man synes det
ser fedt ud?

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Mugges POWER !

Dato : 15-05-04 22:44

On Sat, 15 May 2004 23:17:49 +0200, "Landberg"
<thomaslandberg(fjern)@hotmail.com> wrote:

>Tjo, men hvis man monterer noget på sin bil, er det vel fordi, man synes, det
>ser fedt ud?

Jow, jow - uden tvivl. Jeg synes nu, det ser meget fedt ud :)
Selvfølgelig kan det da "kede" lidt, hvis alle har det...

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 15-05-04 22:00

> Måske Inpro har nogle? Men overvej lige om du vil have Lexus-lygter på.
> Personligt hænger de mig ud af halsen fordi de sidder på en masse biler,

Der er street-respekt nede ved pizza-manden..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Anders Sørensen

Dato : 15-05-04 23:53

Den Sat, 15 May 2004 22:51:37 +0200, skrev "Landberg"

> [...]
>bl.a. næsten alle 206, så det er træls at bruge penge på dem hvis du bliver

Ja, de er nu pænest på en....... Lexus.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Henrik

Dato : 15-05-04 21:48

Prøv: http://www.hcracing.dk/group.asp?group=1036

"Re: Lexusbaglygter til ford Focus 5 døres hatchback"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.199.200.146)