[?]: CB750F2
Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 15-05-04 16:58

Hej

Hvad ville 4 komplette karburatorere med luftfilter kasse ligge i ?
(brugte) ... hvis man skulle købe dem og hvor man evt. kunne få fat på sådan
noget ..
det lader til at der har været nogle tyv svin inde i mit værksted og hugge
dem :(

Hvad ville en renoveret motor til CB750F2 kunne indbringe evt. sammen med
stel med reg. attest. (alle pakninger m.v. skiftet blok osv. er boret op
....) ?

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 15-05-04 17:18

Jonas Jacobsen wrote:
> Hej
>
> Hvad ville 4 komplette karburatorere med luftfilter kasse ligge i ?
> (brugte) ... hvis man skulle købe dem og hvor man evt. kunne få fat
> på sådan noget ..

Hej.

Prøv og give dem her et kald http://www.lcracing.dk/

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Armand

Dato : 15-05-04 22:28

Ang: Subj.
Klasse fejl omkring CB750 incl (F2'erne):

Sålænge der ikke er opgivet årgang, kan det være såvel en gammel SOHC-8
ventiler som en 16-ventilet Bol d'OR - Og forskellen er uhyrlig :-|

--
Armand.

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 15-05-04 22:32

Sorry det er en 8 ventilet OHC model ... K3 motor ...

M.v.h.
Lasse Madsen

Fra : B?st

Dato : 15-05-04 23:42

"Jonas Jacobsen" <topholt@tdcadsl.dk> wrote in message news:<40a63ded$0$219$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> noget ..
> det lader til at der har været nogle tyv svin inde i mit værksted og hugge

Det er sgu irriterende med alle de klaphatte der ikke kan holde
kleptoman-pølserne for sig selv, de skulle fandme have skåret hånden
af!
Nå nok om det, jeg har lige et spørgsmål; er det den gamle 8v model
eller den nyere mini Boldor du har? Hvis det er førstnævnte så har jeg
et sæt du kan købe for en billig penge det er dog uden luftfilterkasse
og ikke i specielt god stand, men det virker og du kan få din cykel ud
at trille

> Hvad ville en renoveret motor til CB750F2 kunne indbringe evt. sammen med
> stel med reg. attest. (alle pakninger m.v. skiftet blok osv. er boret op
> ...) ?

Kommer igen an på modellen!

Mvh Thomas (GSX400X Impulse)