ATT: Ejere af sort Airoh warrior hjelm str~
Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 15-05-04 14:30

Hej NG

Som nogen herinde nok ved crash testede jeg denne hjelm sidste efterår. Den
gjore sit job til UG.
Jeg havde bestilt et tonede visir til den inden, som jeg først har fået nu
(ca. 6 måneder senere ) Jeg købte selvfølgelig en ny magen til troede
jeg, men der er i mellem tiden kommet en ny version Warrior2 og der passer
de gamle visirer ikke på...
Nå men det jeg ville, var hvis der er nogen af jer, der har den gamle
version (pæn og velholdt) som kunne tænke sig at bytte med mig, så i får en
ny hjelm, og jeg får en jeg kan bruge mit tonede visir til?
Jeg bor i Roskilde.
--
Best regards Rune Romdal
www.Bandit600RR.dk

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 15-05-04 14:36

Rune (Bandit600RR) wrote:
> [...]
> version (pæn og velholdt) som kunne tænke sig at bytte med mig, så i
> får en ny hjelm, og jeg får en jeg kan bruge mit tonede visir til?

Den er sevfølgelig stort set magen til. Der er ændret et par små detaljer...
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Hekto

Dato : 15-05-04 20:10

Rune (Bandit600RR) wrote:

> Den er sevfølgelig stort set magen til. Der er ændret et par små detaljer...

Det nye lukkesystem???
--
/Hekto ... med orange Warrior.

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 16-05-04 02:11

Hekto wrote:

> Det nye lukkesystem???

Jeps. der er et nyt lukke system. Med "trin" system virker fint med et visir
der passer men, med det "gamle" tonede visir på den nye hjelm, blæser
visiret op hver gang jeg kigger bag ud,ved vognbane skift. Temlig
belastende!
Kunne nok også godt bruge en orange, hvis du er frisk
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Hekto

Dato : 18-05-04 23:10

Rune (Bandit600RR) wrote:

> [...]
> belastende!
> Kunne nok også godt bruge en orange, hvis du er frisk

Mnjoooh! ... men tjekkede lige størrelsen på min! .... 'L'
--
/Hekto

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 20-05-04 15:08

Hekto wrote:

> Mnjoooh! ... men tjekkede lige størrelsen på min! .... 'L'

Jeg har fået en aftale i stand med Aagesen om at vi laver en byttehandel med
mit tonede visir for et toned til min nye hjelm. Men jeg har jo så stadig et
klart visir til din "version" vil du have det?

--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk