Ekstra startspærrenøgle
Fra : Henrik Jansen

Dato : 15-05-04 13:06

Hejsa
Jeg har købt en bil på bilauktion. Der var imidlertid kun et sæt nøgler med,
og jeg vil derfor have lavet et sæt mere til konen. Problemet er den lille
dims der skal bruges til at løsne for startspærren. Kan man få lavet sådan
en et sted? Hvad koster det? Og kan det klares her i Århusområdet?
Det er en : Cobra 803 Immobiliser
Tak for svar
HJ

Fra : Mikkel

Dato : 15-05-04 13:26

"Henrik Jansen" <duerIkke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dims der skal bruges til at løsne for startspærren. Kan man få lavet sådan
> en et sted? Hvad koster det? Og kan det klares her i Århusområdet?

Det var nogle som Peugeot engang monterede for folk hvis de ønskede bilen
med startspærre og de kan også bestilles/kodes hos din lokale Peugeot
forhandler...

Fra : Ukendt

Dato : 15-05-04 17:22

"Mikkel" <ingen@ingen.dk> wrote in message

> "Henrik Jansen" <duerIkke@duerikke.dk> skrev i en meddelelse
> med,

I Kbh.: DANI nøgler: 7023 3131, det kan være han ved noget
Eller prøv www.google.dk
--
Møller

Fra : Johnt

Dato : 15-05-04 19:37

> Problemet er den
> lille
> sådan

Nøgle og hælebaren i City Vest. Jeg kan ikke huske prisen kr. 4-500 kr.

Hilsen

Johnt

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-04 00:28

Eller kør ned til mig i Skanderborg jeg har kode msk til at læse de fleste
startspærrer og brande en ny pris ca 200-450 kr

www.kvikkerten.dk
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk