Q: Køb og valg af udstødning.
Fra : Lars Jørgensen // 27~

Dato : 14-05-04 21:02

Hejsa NG.

En der kan hjælpe mig med hvad jeg skal vælge af udstødning til min vectra.
Det må gerne være en med dobbelt rør, man stadig i samme side, og så skal
den have en ordenlig dyb lyd.

På forhånd tak.

Lars

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 15-05-04 18:45

On Fri, 14 May 2004 22:01:41 +0200, "Lars Jørgensen // 2750"
<nyhedsgruppe@webspeed_FJERN_.dk> wrote:

>En der kan hjælpe mig med hvad jeg skal vælge af udstødning til min vectra.

De nordjyske hard-core Opel-freaks må ha' sovet i timen. De plejer jo
hurtigt at henvise til denne: www.wundergeil.dk

/Mogens

Fra : Per Olsen

Dato : 16-05-04 07:30

> De nordjyske hard-core Opel-freaks må ha' sovet i timen. De plejer jo
> hurtigt at henvise til denne: www.wundergeil.dk
>
> /Mogens

De fleste er til weekendtræf i Brande.
Så jeg tror ikke de er i stand til at svare.

Men så er det jo godt at have en backup som Mogens.
Pe®=s1

Fra : Claus Fabritius

Dato : 16-05-04 13:07

> De nordjyske hard-core Opel-freaks må ha' sovet i timen. De plejer jo
> hurtigt at henvise til denne: www.wundergeil.dk

Som sjovt nok holder til i nordvesj Sjælland :) Fin lille biks Johanna har
slået op. Imponerende udvalg.
--
Claus Fabritius
Uno Turbo i.e. Racing