Så skal 680.000 MB'er ind til kontrol...
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 14-05-04 17:17

www.autoscout24.de/content_ger/magazin/mz_nl_news/mz_nl_news_recht/mz_nl_news-recht_20_2004_ruckruf.asp
In einigen Fällen kam es zu Problemen mit dem SBC-Bremssystem, vor
allem bei Fahrzeugen mit hoher Laufleistung in Verbindung mit sehr
häufiger Bremsbetätigung (beispielsweise im innerstädtischen
Taxibetrieb).

Særligt biler med højt km-tal er berørte af bremseproblemerne :)

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 14-05-04 17:32

> [...]
> allem bei Fahrzeugen mit hoher Laufleistung in Verbindung mit sehr
> häufiger Bremsbetätigung (beispielsweise im innerstädtischen

Det må være det de danske (og tyske) taxa-vognmænd har skreget om det sidste
halve år. Dejligt at Mercedes er så hurtige - NOT!

Så for en måneds tid siden, på tysk tv, at tyske taxavognmænd var SÅ trætte
af MB. De var trætte af biler fulde af fejl og problemer.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-04 19:59

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
trætte
> af MB. De var trætte af biler fulde af fejl og problemer.

De skal nok have tilladelse fra Daimler-Chrysler først.
Og amerikanerne er jo ikke de hurtigste til at indrømme fejl ved deres
biler.
Der er godt nok mange under den hat:
Maybach, Mercedes-Benz, Chrysler, Jeep®, Dodge, smart, Freightliner,
Sterling, Western Star, Setra, Mitsubishi Fuso(1) and others

Strategic Partners
Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation(1),
Mitsubishi Motors Corporation,
Hyundai Motor Company

Official Language; English

http://www.daimlerchrysler.com/dccom/0,,0-5-7155-1-12898-1-0-0-0-0-0-8-7155-0-0-0-0-0-0-0,00.html

Men hvordan aktierne reelt er fordelt er jeg ikke helt klar over, men jeg
har ikke aktiemarioteten
--
Møller

Fra : Mugges POWER !

Dato : 15-05-04 22:50

On Fri, 14 May 2004 20:59:01 +0200, "Møller" <eam_at_privat_dot_dk>
wrote:

>Men hvordan aktierne reelt er fordelt er jeg ikke helt klar over

"MB" ejer hele lortet... :)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : Henrik B.

Dato : 16-05-04 20:19

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

> De skal nok have tilladelse fra Daimler-Chrysler først.
> Og amerikanerne er jo ikke de hurtigste til at indrømme fejl ved deres
> biler.

MB er sgu langsommere end Ammi'erne.

M.v.h.