De røde sjæle?
Fra : Brian Laursen

Dato : 13-05-04 22:01

Jeg har sendt konen til bryllup i aften, så jeg skal sku til træf her i
weekenden.
Er der nogen herinde der kender De Røde Sjæle fra Fåborg.?? Man skulle jo
nødig kører forgæves fra Århus. Så vidt jeg kan se er de de eneste der
holder træf i weekenden, så vi er en 3 knægte der vil drage afsted fra århus
fredag aften.

Er der evt andre klubber der holder træf her i weekenden ( ud over Hammel
MC75 )? Vi er nemlig et par stykker der gerne vil afsted til noget fredag.?

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Træf mode"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-04 08:18

Jeg har mødt dem tit, især på de mange træf på Fyn jeg har kørt til. Men jeg
har aldrig besøgt dem.

Mit indtryk er godt. Tror ikke der er noget "ballade i farvandet". Og jeg
vil da tro at mange af de klubber som vi selv kører til træf hos på Fyn,
også dukker op hos de røde sjæle....

Hvis det var mig som alligevel var i nærheden, ville jeg kigge ind.....

Men lad være med at tage en øl fra Louis Du er ikke tvivl om hvem han
er, når du ser ham

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kaj Gasseholm ... To~

Dato : 14-05-04 15:36

> Men lad være med at tage en øl fra Louis Du er ikke tvivl om hvem han
> er, når du ser ham

> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk

Jeg mødte Louis i Skagen for mange år siden, der drak han over en liter
snaps,
på under en time, så rejste han sig og sagde "jeg går i baren"

OG HAN GJORDE DET SKU'

Hils dernede fra Gasse / http://www.wildwildwest.dk/

Fra : Brian Laursen

Dato : 14-05-04 15:53

Kaj Gasseholm ... To respond by E-mail remove ZEROCRAP from address
wrote:

> [...]
> liter snaps,
> på under en time, så rejste han sig og sagde "jeg går i baren"

Okay vi skulle oxo gerne overleve til træf i Hammel75 lørdag. Nøjes nok lige
med en enkelt skål så.

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 14-05-04 16:19

LOL. Ja det kunne jeg forestille mig. Ham skal man ikke drikke om kap med

Til Brian: Jeg hører da gerne hvordan det gik, når du kommer tilbage.

--
Mvh.
Henrik (Husk vores træf sidste week-end i Maj, skal opleves )

Fra : Brian Laursen

Dato : 14-05-04 15:53

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> [...]
> ind.....
>
> Men lad være med at tage en øl fra Louis Du er ikke tvivl om hvem

Kanon, så valfarter vi til fåborg her kl 17.30 fra rastepladsen , ved tilst
afkørslen ved motorvejen. lad det være en opfordring til at komme derned
Vi ses dernede

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen