piiiiis
Fra : Frank Christensen

Dato : 12-05-04 21:37

Så skete det!
Ja jeg har lige væltet på min mc smadret kåben, udstødningen, en lille
bule i tanken, pladen som højre fodhviler og bremsepedal sidder på, højre
sidespejl og højre blinklys.
Sådan noget pis, men heldigvis skete der ikke noget med mig selv takket
hver tøjet og hjelmen.
Så hvis nogen ved hvor man kan købe nogle af disse dele billigt så skriv,
det vil være en kæmpe hjælp.(Det er en gsxr400rr gk73).
Hilsen
en meget deprimeret mc-cyklist.

Fra : S.G

Dato : 12-05-04 22:02

Hvad skete der?
Se om du kan finde en hel cykel i tyskland måske? eller dele på ebay

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 12-05-04 22:54

S.G griflede i news:Mgwoc.2286$3V5.1268@news.get2net.dk:
> Hvad skete der?

Han skriver selv i tråden "Møde med Bambi" ... :

"Det var godt der ikke skete noget med dig, men det med cyklen der hved jeg
hvordan du har det. Jeg har nemlig selv her til aften smadret min egen
cykel, der er virkelig ikke noget der er mere irreterende. Kort fortalt
jeg skred med forhjulet i et sving ramte midterrabatten slog en koldbøtte,
oppe at stå med det samme for at se om der var sket noget med cyklen. Det
var der. Hele den ene side var smadret øv øv og tre gange øv.
Men heldigvis skete der kke noget med mig selv.
Skal jeg se positivt på det, så havde jeg lige fået sat tyverialarm på."
citat slut.

Surt! Jeg føler sgu med dig, Frank... ;-(

--
Hygge...
Daniel

Fra : Gynex

Dato : 12-05-04 23:51

Der må være noget med gixxere, de ligger vist ekstra langt ned i
svingene....

Nej drenge, jeg føler med Jer. Surt at smide den, og så først på
sæsonen.....

Op på dyret igen, ned til Tyskland og finde nogen stumper. Det skulle nok
være muligt, at skrabe noget "billigt" sammen dernede...

/Gynex
VFR 750 (nu med KÆMPE hul i potten)

Fra : Susanne og Jesper Mi~

Dato : 13-05-04 06:42

"Gynex" <gynex@NOCRAPsol.dk> skrev

> Op på dyret igen, ned til Tyskland og finde nogen stumper. Det skulle nok
> være muligt, at skrabe noget "billigt" sammen dernede...

Når det er en GSX-R 400, tror jeg, at man får mere ud af at vende blikket
mod England. Ring/skriv til nogle forskellige ophuggere - det gjorde jeg, da
jeg havde sådan en model, og det gav pote.

Man kan også være heldig at finde nogle brugbare dele hos danske ophuggere,
fx ved jeg, at LC Racing i Rønnede har haft dele til GK73A.

Der er egentligt også mange mc-forhandlere, der har brugte dele, de sælger
ud af, men de reklamerer ikke så meget med det - fx. har Allans MC i
Helsinge og Vordingborg MC også ligget inde med stumper til denne model.

--
Venlig hilsen Susanne
Aprilia RS 250 ´98 baneracer til salg

Fra : TheHobbit

Dato : 13-05-04 06:05

Frank Christensen wrote:
> [...]
> Så hvis nogen ved hvor man kan købe nogle af disse dele billigt så
> skriv, det vil være en kæmpe hjælp.(Det er en gsxr400rr gk73).

Join the club pal

Det er bare sur røv sådan noget - fuck det er til at få dårlige nosser af!

/Stephan - DT125 og smadret-CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

* If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta *