dæk fra tyskland
Fra : Søren \(9000\)

Dato : 12-05-04 20:25

Hej.

I går var der et indlæg ang. køb af dæk fra "Reifenversand"
Kan det betale sig for mig at købe et enkelt dæk til min gamle Suzuki GS 750
`77 ??

"Reifenversand" foreslog et Metzeler 100/90- 19 57 H TL ME 33 ..... til
64.01 ?

Køber jeg i Tyskland, skal jeg selv til at få skidtet monteret og
afbalanceret.

En forhandler i Aalborg vil sælge mig et nyt...mærke ved jeg ikke, men det
er monteret og afbalancert til 600,-

Det er ved at være nogen år siden jeg har haft mc sidst, så kender ikke
priserne i dag....
Er noget af det her billigt?

Mvh.
Søren

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-05-04 09:08

"Søren \(9000\)" <topfieldFJERNDETTE@OGDETTEmail.dk> writes:

> [...]
>
> Det er ved at være nogen år siden jeg har haft mc sidst, så kender
> ikke priserne i dag.... Er noget af det her billigt?

Tjah det kommer jo lidt an på hvilket dæk det er han vil sælge dig.
Men for 600 kroner alt inklusiv ville min dovenskab nok vinde og jeg
ville lade forhandleren skifte dækket.

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.