Suzuki VS. Honda
Fra : Knud Dam

Dato : 11-05-04 21:54

Hej !

Der er jo megen debat om, hvilket mærke, der er bedst.

Jeg har her til aften været sammen med en studiekammerat, der både har kørt
Honda og Suzuki, og han har klart valgt Suzuki'en som den bedste cykel.

Han startede med en ældre Honda CX 500.

Den blev solgt til en bror og en ny Suzuki Bandit 1200 blev indkøbt.

Af flere gode grunde (For lidt tid, køb af nyt hus mm.) er Banditten nu
solgt, og han har tilbagekøbt den gamle Honda CX 500 igen.

Han er ikke i tvivl: Suzuki er bedst !

; - )

KD Bandit 600 S

Fra : flemsus

Dato : 11-05-04 22:30

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Af flere gode grunde (For lidt tid, køb af nyt hus mm.) er Banditten
> nu solgt, og han har tilbagekøbt den gamle Honda CX 500 igen.

Jeg skal da love for at Suzuki har oppet sig! Nu har de jo også "kun" været
ca. 20-30 år om at slå en cx'er af banen.

--
Mvh. Flemming Sørensen

Remove NOSPAM to reply.

Fra : Niels Jensen

Dato : 11-05-04 22:47

Nok ikke lige den bedste sammenligning en honda cx500 og en suzuki 1200
bandit.
Personligt synes jeg at Honda kører bedst og har den bedste
holdbarhed/kvalitet. jeg har selv haft lidt af hvert bla.(cb400, cbx550,
2*600 transalp, 650 dominator, gs500e, cbr1000f, tl1000s, 2* 900 fireblade,
gsxr750w.
mvh. NCJ (bladerunner)

Fra : Niels Jensen

Dato : 11-05-04 23:08

Hej Knud
vi kører igen i år på padborg park lørdag d. 7 august hvis det skulle have
interresse.
Mvh Niels Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 05:20

> kørt

Hej Knud

Honda er bedst, min er hurtigere end din.

Hygge PD CBR1100

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-05-04 08:19

"Poul Dam" <pouldamadslhome> writes:

> Hej Knud
>
> Honda er bedst, min er hurtigere end din.
>
> Hygge PD CBR1100

*LOL*

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.

Fra : Knud Dam

Dato : 12-05-04 17:39

"Poul Dam" <pouldamadslhome> skrev i en meddelelse

> Hej Knud
>
> Honda er bedst, min er hurtigere end din.
>
> Hygge PD CBR1100

Hej Poul.

Udelukkende pga. de mange vidner, giver jeg dig ret i, at Birden er en
anelse hurtigere end Banditten..

; - )

KD

Fra : Knud Dam

Dato : 12-05-04 17:36

"Niels Jensen" <n.a.m@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Knud
> vi kører igen i år på padborg park lørdag d. 7 august hvis det skulle have
> interresse.
> Mvh Niels Jensen

Hej Niels.

På trods af, at det var rigtigt sjovt sidste år, melder jeg fra denne gang.

; - )

KD

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 12-05-04 07:07

> Der er jo megen debat om, hvilket mærke, der er bedst.

--------------------------
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \\ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-05-04 19:48

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> writes:

> Hej !

Hej

> Der er jo megen debat om, hvilket mærke, der er bedst.

Yamaha!
--
mvh Jes Vestervang - der dog ikke ville hade at have en Fireblade i
garagen sammen med Fazeren

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 13-05-04 10:36

Jes Vestervang wrote:
> Yamaha!

Nemlig[tm]

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-05-04 11:16

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes: