Inderside af glas
Fra : Bobbleboy

Dato : 11-05-04 21:35

Glaset på min susi GS 500 E omdrejning og spedo ligner noget, der er smurt
med leverpostej på indersiden, har nogle nogle tips, hvordan man skiller dem
af uden at splitte dem af, har afmonteret dem, men syntes glaset er limet
på, nok for man ikke skal fuske, eller for de er vandtæt, bliver nok nød til
at leve med det Øv

Mvh
André S Hansen

Fra : Steen Egeberg

Dato : 11-05-04 22:43

Hvis det er fugt og de ikke er til at skille ad - så prøv at puste frisk
luft (fx med støvsugeren hvis den har en blæse-udtag) ind gennem åbningen
til lyspæren i instrumenthuset indtil fugten er blæst væk.

vh
___________________
Steen Egeberg
Kbh.

Fra : Bobbleboy

Dato : 12-05-04 00:11

Yep må næsten være fugt, ser bare ud som om nogen har pudset med en klud,
men da det ikke kan skilles af, må det jo være fugt

Tak for rådet det vil jeg prøve

Mvh
André S Hansen

Fra : Armand

Dato : 12-05-04 00:12

> [...]
> luft (fx med støvsugeren hvis den har en blæse-udtag) ind gennem åbningen
> til lyspæren i instrumenthuset indtil fugten er blæst væk.

I tørre omgivelser á en hed sommerdag, eller inde i stuen, kan man vel også
klare sig med at suge (tør) luft igennem instrumentet og derved få trukket
væden ud :-/

--
Armand.