Køb af dæk fra Reifenversand
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 11-05-04 18:39

Hejsa igen

På deres hjemmeside kan jeg finde følgende:
On orders over 130,- Euro the delivery is free, under 130,- Euro we must
charge you 7,70 Euro for shipping costs. The payment occurs by the automatic
debit transfer system.

We deliver to the following countries: Netherlands, Belgium, Luxemburg,
Austria, Denmark, France, Great Britain, Finland, Norway, Sweden und Italy!

Forstår jeg det rigtigt, så forsendelsen altså er gratis hvis man køber for
mere end 130 euro? Og ved nogen om det så også gælder når det skal sendes
til DK?

--
/Sjang

Honda CB 500 - Årg. 2000
http://www.dfmc.dk/?id=438

Fra : Henrik

Dato : 11-05-04 19:20

"Henrik Davidsen" <sjangREMOVE@sjang.dk> wrote in message
> [...]
for
> mere end 130 euro? Og ved nogen om det så også gælder når det skal sendes

Det prøvede jeg at skrive til dem, men de mener altså ikke at det er gratis
når det er til DK.
Så der er ikke andet at gøre end at betale de 11,16 ?.
Tilgengæld er de lynhurtige til at sende hvis de har det på lager.

Henrik
www.gsx.dk
Med nyt bagdæk

Fra : Kenneth T

Dato : 11-05-04 20:12

> Forstår jeg det rigtigt, så forsendelsen altså er gratis hvis man køber
for
> mere end 130 euro? Og ved nogen om det så også gælder når det skal sendes
> til DK?

Jeg har efterhånden købt mange (ca25) dæk hos dem, og betaler altid for
forsendelse, prisen afhænger af antallet af dæk. Jeg kan forstå på dem, at
det med gratis forsendelse, kun er indenlands i D.
Levering er typisk 3-6 hverdage, hvis du bestiller noget som de har på
lager.

--
MVH
Kenneth T

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 11-05-04 20:43

> [...]
> det med gratis forsendelse, kun er indenlands i D.
> Levering er typisk 3-6 hverdage, hvis du bestiller noget som de har på

Oki, takker. Jeg synes også altid at have hørt priser som "ca. sådan og
sådan incl. forsendelse" eller "og så kommer forsendelsen oveni". Men fino
fino - jeg ville bare lige høre

--
/Sjang

Honda CB 500 - Årg. 2000