lys i begge lygter på GSX-r 1000 K2
Fra : Michael

Dato : 09-05-04 07:48

Jeg kan se at det har været oppe før, men jeg vil lige høre.

Jeg havde før en gsx-r S-RAD model der kunne man tydeligt se forskel
på parabolerne og jeg kunne læse her i nyhedsgruppen, at det var et
større projekt at få lys i begge lygter.
Jeg har nu købt en GSX-R 1000 K2, når man kigger ind i lygten her ser
de helt ens ud, er der nogle der er bekendt med, om det nu er mere
overkommeligt ?

MVH/Michael
Og på forhånd tak.....

Fra : Michael

Dato : 12-05-04 09:33

mjn@jubiipost.dk (Michael) wrote in message news:<24ffe4d.0405082247.68aff3a1@posting.google.com>...
> [...]
> Jeg har nu købt en GSX-R 1000 K2, når man kigger ind i lygten her ser
> de helt ens ud, er der nogle der er bekendt med, om det nu er mere

Nogle der kender til et godt suzuki forum hvor de måske kan hjælpe ?????