Ring Djursland
Fra : TheHobbit

Dato : 08-05-04 17:25

Nå! Hvordan gik det resten af dagen på Ring Djursland??

Er der noget der har billeder og videoklip de kan smide op?

Ja, jeg var jo egentligt selv med, men min ufatteligt ikompetente kørsel
reddede mig en permenent (røv)tur i pitten inden halvdelen af dagen var
gået.

/Stephan - DT125 og smadret-CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

* If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta *

Fra : Anders Christensen

Dato : 08-05-04 17:48

> /Stephan - DT125 og smadret-CBR600F3
> http://www.dfmc.dk/?id=297

Det var da godt nok en trist signatur :(

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 09-05-04 09:16

TheHobbit wrote:
> [...]
>
> Ja, jeg var jo egentligt selv med, men min ufatteligt ikompetente
> kørsel reddede mig en permenent (røv)tur i pitten inden halvdelen af

Øv!

Er det meget slemt? Og skete der noget med dig?
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk