oliepumpe på mc
Fra : Henrik & Karina

Dato : 08-05-04 14:54

Jeg er lidt nysgerrig.

hvordan ved man at sin oliepumpe virker, den er monteret korrekt men er
det ikke svært at se om den virker, den giver nok ikke så meget olie at
man kan se det.

---------------
Henrik & Karina

Fra : Moller

Dato : 08-05-04 20:44

Henrik & Karina wrote:
> Jeg er lidt nysgerrig.
>
> hvordan ved man at sin oliepumpe virker, den er monteret korrekt men er
> det ikke svært at se om den virker, den giver nok ikke så meget olie at
> man kan se det.

   Det er forskelligt fra model til model... så hvis du nu skrev hvad den
sider på, kunne vi være lidt mere hjælpsomme :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 09-05-04 16:04

Moller <news@molnit.com> skrev i en

> Det er forskelligt fra model til model... så hvis du nu skrev hvad den
> sider på, kunne vi være lidt mere hjælpsomme :)

Det er da på en ØV'ert - Hvor ellers kan man sådan lige komme til at
af/på -montere oliepumpen og efterfølgende lure om den giver olie eller ej
!?

--
Armand.

Fra : Moller

Dato : 09-05-04 17:35

Armand wrote:

> Det er da på en ØV'ert - Hvor ellers kan man sådan lige komme til at
> af/på -montere oliepumpen og efterfølgende lure om den giver olie eller ej
> !?
   Jawa, CZ, TDR125, RS125, MZ, jo jo :) men jeg må give dig ret i at det
lugter mere af en øvert ejer, end nogen af de andre muligheder :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Hekto

Dato : 10-05-04 07:59

Armand wrote:

> Det er da på en ØV'ert - Hvor ellers kan man sådan lige komme til at
> af/på -montere oliepumpen og efterfølgende lure om den giver olie eller ej
> !?

Et ikke navngivent italiensk mærke, har pumpen bag koblingsdækslet, og
den kan faktisk let afmonteres!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!