Endnu et mc sted brændt !
Fra : Carsten

Dato : 05-05-04 10:38

Fra : JSM

Dato : 05-05-04 12:19

"Carsten" <zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
news:c7acm3$o75$1@abbeden.bunk.cc...
> Hvad sker der for dem ?

> Carsten

Hørt på mc-værksted :
- Hvaa do mester. Tror du jeg er nødt til at sætte låg på den her benzindunk
inden jeg tænder min smøg. jeg har alligevel lige spildt halvdelen på
gulvet.

- Hold nu lige din kæft indtil jeg er færdig med at svejse tanken den her
mc.

/Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-04 15:50

Mester arbejder sgu sjældent om natten nogen steder!

Fra : Armand

Dato : 05-05-04 18:42

JSM <1@2.dk> skrev i en news:4098cda3$0$20625$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> gulvet.
> - Hold nu lige din kæft indtil jeg er færdig med at svejse tanken den her

GRILL

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-05-04 13:15

zzr1100@nospam.dkfritidmotorcykel.dk (Carsten) writes:

> Hvad sker der for dem ?

Det Ekstrabladet kalder BMC Racing (Hadsund) er nok DMC Racing,
(tidligere Dansk Motocross Center afair). Træls
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : Ninja Rider

Dato : 05-05-04 20:16

Hejsa

Jes Vestervang wrote:
> Det Ekstrabladet kalder BMC Racing (Hadsund) er nok DMC Racing,
> (tidligere Dansk Motocross Center afair). Træls

Ja, for det er da det eneste MC center jeg har hørt/set der ope.....
Men det er da trist... Så stiger MC forsikringerne nok indnumere snart...

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Soren Lindholt

Dato : 06-05-04 08:39

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark.dk> wrote in message

> Ja, for det er da det eneste MC center jeg har hørt/set der ope.....
> Men det er da trist... Så stiger MC forsikringerne nok indnumere snart...

Narj, det gør de ikke for det var kun uindreg mc og varelager de havde, og
de er ikke dækket af MC forsikringer.

Søren