Leje af MC i sverige!
Fra : Peter Wolff

Dato : 04-05-04 18:55

Hej

Er der nogen som har erfaring (eller hørt om) med leje af MC i sverige?

Vi er nogen stykker som overvejer at tage en MC-ferie i Sverige, men vi
mangler en enkelt MC - Vi har kigget på www.aagesen.dk, men mener det kan
gøres billigere i Sverige.

Hvad koster det? Det skal gerne være en MC på 600 cc.

Håber I kan Hjælpe!

Wolff
SV650S-fan

Fra : Ronni

Dato : 04-05-04 20:19

Peter Wolff wrote:

> Er der nogen som har erfaring (eller hørt om) med leje af MC i sverige?

MC Huset i Malmø har udlejning af forskellige MC'er, bl.a SV650S, HD og
Kawasaki VN2000, hvis man mangler en seriøs penisforlænger på svenske
plader :)

http://www.mchuset.se

Med venlig hilsen
Ronni Hessellund

Fra : tom nielsen

Dato : 04-05-04 20:38

> MC Huset i Malmø har udlejning af forskellige MC'er, bl.a SV650S, HD og
> Kawasaki VN2000, hvis man mangler en seriøs penisforlænger på svenske
> plader :)

Man bør nok være lidt opmærksom på deres udlejningsvilkår - med mindre det
bare er en skrive fejl.
Ud over at den er forsikret, skal man alligevelle betale for alle skader der
ikke skyldes alm. slidtage... hvad er så ideen med en forsikring :o/

FÖRSÄKRING
MC´n är helförsäkrad, med en självrisk på 10.000:- .
Om så blir aktuellt betalas alltid självrisken av hyrestagaren.

SKADOR
Skador som uppkommer, och som ej kan hänföras till normalt slitage,
debiteras hyrestagaren.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-05-04 21:35

"tom nielsen" <toms@sport.dk> writes:

> [...]
>
> SKADOR
> Skador som uppkommer, och som ej kan hänföras till normalt slitage,

Sådan som jeg læser det, så skal du betale op til de 10.000SEK som
udgør selvrisikoen. Men check selv med MC huset.

--Kai

Fra : Peter Wolff

Dato : 10-05-04 17:34

Ja! Når der nu ikke er nogen som kan hjælpe, så må jeg jo selv:

Jeg har fundet ud af, at www.aagesen.dk er billigere end det man kan finde
på nettet i Sverige!

Sådan er det!