Att: Grisen
Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 04-05-04 15:50

Jeg mindes noget om at du gerne ville være med til Paintball d. 5. juni, kl.
12 i Kongelunden.

Du må meget gerne lige bekræfte, hvis du stadig er interesseret. Prisen er
200 kr. og der vil nok være være lidt grillhygge for alle involverede senere
på dagen

Fra : GRISEN

Dato : 04-05-04 17:36

On Tue, 4 May 2004 16:50:23 +0200, "Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> wrote:

>Jeg mindes noget om at du gerne ville være med til Paintball d. 5. juni, kl.
>12 i Kongelunden.

Det mindes jeg også... hermed bekræftet. :)

*
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 04-05-04 17:40

On Tue, 04 May 2004 18:35:46 +0200, GRISEN <grisen_fjern@grisen.org> wrote:

>Det mindes jeg også... hermed bekræftet. :)

....bossen har godt nok truet med at sende mig til Island 1. juni, men det er allerede
blevet udsat et par gange, så det sker nok igen.

*
Jan

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 05-05-04 10:45

> Det mindes jeg også... hermed bekræftet. :)

Perfekt.

Hvis du er nede i klubben f.eks. kl. 11, kan vi jo køre derud sammen.

Fra : GRISEN

Dato : 05-05-04 16:50

On Wed, 5 May 2004 11:44:55 +0200, "Henrik Steen Larsen" <hsl@code12.dk> wrote:

>Hvis du er nede i klubben f.eks. kl. 11, kan vi jo køre derud sammen.

10-4

*
Jan