Hvordan søges efter utæthed ved indsugning~
Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 21:01

Jeg mener tildligere at have læst at man kunne sprøjte et eller andet ned
omkring en formodet utæthed ved indsugningsmanifolden. Når motoren så tog
flere omdrejninger havde man fundet stedet.

Hvad er det man skal sprøjte med?

Der er tale om en benzinmotor.

Mvh
Claus

Fra : jan@stevns.net

Dato : 13-05-04 21:14

"Claus Nygaard-Pedersen" <cnpatofir.dk> skrev :

>Hvad er det man skal sprøjte med?

startgas, dieselstart, æter ......

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 14-05-04 13:44

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> startgas, dieselstart, æter ......

Jan, nu skal du huske at minde ham om at have styr på hvor brandslukkeren er
henne.

Ikke at lortet brænder ned til gulvet hver gang, men løsningen er ikke uden
fare.

Næsten alt kan finde en utæthed. WD40, vand, dieselolie, trykluft, find selv
på flere....

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 14-05-04 19:13

"Henrik Mortensen" <dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Næsten alt kan finde en utæthed. WD40, vand, dieselolie, trykluft, find
selv
> på flere....

WD40 og dieselolie..... Det lyder som noget der kunne blive en fedtet
omgang.

Mvh
Claus