Sound of Music.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-05-04 07:41

Det er sådan her det skal lyde. )

http://138.106.100.10/files/R164_128kbs.mp3

14 liter V8

Noget af det mest uopslidelige der nogensinde er produceret.

Der skiftes nok lidt mere gear end nødvendigt, men hold da
kæft............det lyder godt.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Elbarto

Dato : 13-05-04 08:17

Det der er ikke lyden af en 14 liters V8
Det er en 16 liters V8 fra en scania ..Den lyd kan jeg bare ikke tage fejl
af nu har min fatter ikke kørt andet som scania i hele min leve tid

Elbarto

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 09:43

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message
> [...]
fejl
> af nu har min fatter ikke kørt andet som scania i hele min leve tid

2 liter fra eller til kan det høres.
--
Møller

Fra : Elbarto

Dato : 13-05-04 10:25

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

> "Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message
> fejl

> 2 liter fra eller til kan det høres.
> --
> Møller

Ja det kan det en scania har en helt unik lyd
Du kan give mig bind for øjene og sende 10 forskellige lastbiler forbi mig
og jeg skal fortælle dig hvilken en af dem der var en scania

Elbarto

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 10:44

> [...]
mig
> og jeg skal fortælle dig hvilken en af dem der var en scania

Det tager jeg hatten af for, og jeg tror på det.

Nu må Folmer komme frem, og fortælle hvilken bil han har optaget lyden fra.
Så vidt jeg husker kører han mange km i Scania om året
--
Møller

Fra : Max

Dato : 13-05-04 10:47

> Ja det kan det en scania har en helt unik lyd
> Du kan give mig bind for øjene og sende 10 forskellige lastbiler forbi
mig
> og jeg skal fortælle dig hvilken en af dem der var en scania

Det var heller ikke det han spurgte om...

Scania har ikke lavet både 14- og 16l?

/Max

Fra : Henrik

Dato : 13-05-04 11:34

"Max" <maxsesNOT@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> mig
>
> Det var heller ikke det han spurgte om...
>
> Scania har ikke lavet både 14- og 16l?
>
> /Max

Jo det har de faktisk en 144 har fks en 14 l og en 164 har en 16 l motor, de
første to tal angiver L og det sidste tal angiver serien.

Henrik

Fra : Elbarto

Dato : 13-05-04 12:16

"Henrik" <hlt2FJERN@huskes.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> første to tal angiver L og det sidste tal angiver serien.

Så er dette oss en 16 liters og den høre hjemme i den nye serie der er
kommet mp3en hedder R164 Sjov som er en af de nye modeller

Elbarto

Fra : Elbarto

Dato : 13-05-04 12:35

> de

> Så er dette oss en 16 liters og den høre hjemme i den nye serie der er
> kommet mp3en hedder R164 Sjov som er en af de nye modeller
>
> Elbarto

Har lige snakket med min fatter (har kørt scania i ca 30 år) Han siger at
scania fåes i 3 størrelser 11 L 12 L og 16L

Dvs. at i en 144 (som han køre nu) er motoren på 16L
Og det samme i den R164 vi her kan høre
Lidt en skam at han ikke har den gamle 143 endnu så skulle jeg lige optage
fed lyd lyder sprødt med ~500HK og skorsten

Elbarto

Fra : Henrik B.

Dato : 13-05-04 13:40

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige snakket med min fatter (har kørt scania i ca 30 år) Han siger at
> scania fåes i 3 størrelser 11 L 12 L og 16L

Så har han glemt den 9-liters.

> Dvs. at i en 144 (som han køre nu) er motoren på 16L
> Og det samme i den R164 vi her kan høre

Nej. 144 er en 14-liters (144 = 14 liter, 4-serie).

M.v.h.

Fra : Elbarto

Dato : 13-05-04 18:08

> "Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
>
> Så har han glemt den 9-liters.

> Nej. 144 er en 14-liters (144 = 14 liter, 4-serie).
>
> M.v.h.

Både min fatter og hans mekker siger at 143/144 er en 16 liters oss men hva
de har sku oss kun knoklet i 143/144 de sidste 10 år

Scania findes i 11 L 12L og 16L

Elbarto

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 19:20

> [...]
hva
> de har sku oss kun knoklet i 143/144 de sidste 10 år

Det skulle okså være korrekt i følge Scanias egen hjemmeside, så de 14 liter
dewr er nævnt på hjemmesiden er nok en slåfegl

mon DAFfeen kan slå denne:
http://makeashorterlink.com/?D2F215B48
--
Møller

Fra : Henrik B.

Dato : 13-05-04 19:59

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Både min fatter og hans mekker siger at 143/144 er en 16 liters oss men
hva
> de har sku oss kun knoklet i 143/144 de sidste 10 år

Det er ikke særligt betrykkende at vide at de har rodet med 143/144 de
sidste 10 år, og så ved de ikke engang at det er en 14-liters motor!!??
http://www.scania.com/news/events/archive/2000/v8/press_16082.asp

> Scania findes i 11 L 12L og 16L

OG som 9-liters! http://www.scania.com/products/trucks/Engines/

M.v.h.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 13-05-04 15:19

> [...]
mig
> og jeg skal fortælle dig hvilken en af dem der var en scania

Nu skal jeg ikke gøre mig klog på hvilken Scania der er tale om, men ifølge
Scania's egen hjemmeside er det altså en 14 liters.

http://www.scania.dk/MinScania/LytV8er/

Til gengæld ser det ud til, hvis man kigger på filnavnet, at der er tale om
en 164'er, og så er det 16 liter.

Og jeg kører ikke Scania, men tulipantraktor (DAF).

Og jeg giver Henrik ret. Det ville ikke være til at holde ud at høre på, dag
efter dag.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Ukendt

Dato : 13-05-04 18:03

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message

> [...]
>
> Og jeg kører ikke Scania, men tulipantraktor (DAF).
>
> Og jeg giver Henrik ret. Det ville ikke være til at holde ud at høre på,

Så du "daffer" bare derudad.
Jeg har lige sendt en mail til Scania og forespurgt om de kan blive enige
med sig selv om tekst og typebetegnelse, jeg skulle få svar inden 24 timer.
Nu er det store spørgsmål: hvor mange har sendt en mail til Scania
--
Møller

Fra : Henrik B.

Dato : 13-05-04 13:45

> [...]
>
> Noget af det mest uopslidelige der nogensinde er produceret.
>
> Der skiftes nok lidt mere gear end nødvendigt, men hold da

Det lyder udemærket, men hold da kæft hvor gad jeg ikke sidde 8-10 timer om
dagen og høre på det...

M.v.h.

Fra : Elbarto

Dato : 13-05-04 18:07

> Det lyder udemærket, men hold da kæft hvor gad jeg ikke sidde 8-10 timer
om
> dagen og høre på det...
>
> M.v.h.

Der er ikke noget mere søvndyssende som lyden af en V8er

Elbarto

Fra : Cosworth POWER

Dato : 13-05-04 20:26

> Der skiftes nok lidt mere gear end nødvendigt, men hold da
> kæft............det lyder godt.

Helt vildt frisk Arla! Det lyder bare total godt det der! Thumps!! :D

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-05-04 21:16

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Helt vildt frisk Arla! Det lyder bare total godt det der! Thumps!! :D
>
> --
Det er jeg glad for at høre fra din mund.

Du er jo ikke kendt som dieselfan.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mugges POWER !

Dato : 15-05-04 21:44

On Sat, 15 May 2004 22:15:48 +0200, "Folmer Rasmussen"
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Du er jo ikke kendt som dieselfan.

Da vi var i USA, var han da helt stor i hovedet, fordi vi fik en tur i
en splinterny Kenworth truck. Ejeren havde iøvrigt 3 biler -
deriblandt en Camero Z28 og en Corvette !

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-05-04 22:00

"Mugges POWER !" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> /Mogens
> Biler fra @lfa til Omeg@

Først var der Cosworth POWER
Så kom Mugges POWER

nu venter vi spændt på en af POWER-Puff pigerne

PS: 'vi' - er en modifikation, jeg udtaler mig kun på egne vegne.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mugges POWER !

Dato : 15-05-04 22:07

On Sat, 15 May 2004 22:59:36 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Først var der Cosworth POWER
>Så kom Mugges POWER

He, he...

>nu venter vi spændt på en af POWER-Puff pigerne

Prøv jeres lokale "Havnegade" eller "Restaurant Gl. Havn" :)

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 15-05-04 22:35

"Mugges POWER !" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv jeres lokale "Havnegade" eller "Restaurant Gl. Havn" :)

Du er en kende for velbevandret udi det lokale her

> /Mogens
> Biler fra @lfa til Omeg@ - og glad for min TT3 :)

Hvad dælen sker der dog i det Sjællandske?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mugges POWER !

Dato : 15-05-04 22:43

On Sat, 15 May 2004 23:35:27 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Du er en kende for velbevandret udi det lokale her

Jep

>Hvad dælen sker der dog i det Sjællandske?

Druk...?

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 15-05-04 23:01

> Druk...?

Hvor ?

mvh
Bendt

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-05-04 23:12

> Jep

> Druk...?

>--

Ja, det er øndigt! Slå ens tråd ud af kurs, det kan man, men sige til,
når der kommer nam-nam på bordet, det er udelukket. *LOL*

Sådan en TT3'er, hva' e det for en ka'l?

Venlig hilsen
Folmer

Fra : jan@stevns.net

Dato : 15-05-04 23:18

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev :

>Sådan en TT3'er, hva' e det for en ka'l?

En forvokset lommeregner, der måske kan vise vej ;)

Min påstår jeg holder 45 meter ude i en pløjemark .... genialt !

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 15-05-04 23:39

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk>

> Min påstår jeg holder 45 meter ude i en pløjemark .... genialt !

>--

Hva' fa'en? Er du allerede hjemme fra arbejde? *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-05-04 08:21

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> En forvokset lommeregner, der måske kan vise vej ;)
>
> Min påstår jeg holder 45 meter ude i en pløjemark .... genialt !

Har du nu taget fejl (igen)?
Husk det nu: Det er KUN telefoner der kan/skal smides ud på markerne,
ikke PDA'er og slet ikke dem med navi'i.
De får en underlig fejlvisning.
Ved nogle opstår fænomenet 'Magnetiske marker'.
Dette fænomen er dog aldrig undersøgt til bunds.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mugges POWER !

Dato : 16-05-04 08:26

On Sun, 16 May 2004 09:20:59 +0200, "Uffe Bærentsen"

>Husk det nu: Det er KUN telefoner der kan/skal smides ud på markerne,
>ikke PDA'er og slet ikke dem med navi'i.

ROFL

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 08:44

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Har du nu taget fejl (igen)?

Nej - jeg tager aldrig fejl, mendet hænder jeg husker forkert ;)

>Husk det nu: Det er KUN telefoner der kan/skal smides ud på markerne,
>ikke PDA'er og slet ikke dem med navi'i.

*det* skal du ikke være alt for sikker på - til min store glæde, har
jeg observeret, at diverse PDA'ere har en umiskendelighed med visse
ting, der har glimrende anlæg for at kunne svæve endda meget langt.

>De får en underlig fejlvisning.

Får ?

>Ved nogle opstår fænomenet 'Magnetiske marker'.

så lider min vist af "phænomenet" - bortset fra at den mener mit hus
ikke findes, og et del vejen i byen her, endnu ikke findes, trods
intens daglig brug, af samme, så er den da nogenlunde at bruge, men
jeg leder sgu' stadig efter den danske brugervejledning der efter
skiltet på kassen burde være der.

Selv på cd'en der følger med, skulle der være en dansk brugermanual -
denne glimrer på flotteste vis ved at være på engelsk ;(

Klaphatte !

Som nogen ville sige "You're so not out of the shithouse yet !"

Fra : Mugges POWER !

Dato : 16-05-04 08:44

On Sun, 16 May 2004 09:44:23 +0200, jan@stevns.net wrote:

> [...]
>intens daglig brug, af samme, så er den da nogenlunde at bruge, men
>jeg leder sgu' stadig efter den danske brugervejledning der efter

Du bor nok længere ude end kragerne... -> du ved?

TT2 eller TT3?
TT2 = forståeligt
TT3 = ovenstående ér tilfældet

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 08:58

Mugges POWER ! <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Du bor nok længere ude end kragerne... -> du ved?

Ikke længere ... nogen har forpestet min fred og ro, ved at bygge en
række hytter i min baghave (næsten) - og inde ved siden af, blev der
jo på en bortsolgt parcel, plantet en variant af en kolbøttefabrik ;)

(Skal ikke forståes negativt - de er sgu' svært hyggelige !)

>TT2 eller TT3?
>TT2 = forståeligt
>TT3 = ovenstående ér tilfældet

Og ingen af dine gæt passer - X-road.

desværre , åbenbart, men de havde ikke andet på lager, og pengene
brændte i lommen.

Shit .... jeg kunne jo have fået 1½ Sierra for de penge ;(

Fra : Mugges POWER !

Dato : 16-05-04 10:00

On Sun, 16 May 2004 09:58:02 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Og ingen af dine gæt passer -> X-road. Desværre...

Åh, dét forklarer jo sagen
(den burde vel være okay - er jo dansk...)

Fra : Mugges POWER !

Dato : 16-05-04 10:01

On Sun, 16 May 2004 10:59:44 +0200, Mugges POWER !
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Åh, dét forklarer jo sagen
>(den burde vel være okay - er jo dansk...)

Mio 168 ?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 10:17

Mugges POWER ! <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Mio 168 ?

Nej - en HP Ipaq 2210 - Bilka sættet.

Du har måske overset en tråd, hvor vi snakkede anbringelse i bilen ?
http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/pda/pda.htm

Fra : Mugges cubic-POWER !

Dato : 16-05-04 10:19

On Sun, 16 May 2004 11:17:09 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Du har måske overset en tråd, hvor vi snakkede anbringelse i bilen ?
>http://www.dkfritidbil.dk/debatrelevant/pda/pda.htm

Næh, men jeg husker ikke noget om PDA-modellen. Jeg kommenterede
iøvrigt placeringen, som jeg finder uhensigtsmæssigt ift. de andre
passagerer. Jeg kan godt se formålet, hvis man er kejthåndet -> i så
fald må man overveje en højrestyret vogn ved næste bilkøb:
http://images.google.dk/imgres?imgurl=www.mecanicimport.com/Ford/Ford_Sierra_RS500/RS%2520500%25203.jpg&imgrefurl=http://www.mecanicimport.com/Ford/Ford_Sierra_RS500/Ford_Sierra_RS500.htm&h=480&w=640&sz=192&tbnid=qkR9M_WLfFoJ:&tbnh=101&tbnw=134&start=25&prev=/images%3Fq%3Dford%2Bsierra%2Brs%2B500%26start%3D20%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26sa%3DN

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-05-04 15:49

"Mugges cubic-POWER !" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en
meddelelse

> [...]
http://images.google.dk/imgres?imgurl=www.mecanicimport.com/Ford/Ford_Sierra_RS500/RS%2520500%25203.jpg&imgrefurl=http://www.mecanicimport.com/Ford/Ford_Sierra_RS500/Ford_Sierra_RS500.htm&h=480&w=640&sz=192&tbnid=qkR9M_WLfFoJ:&tbnh=101&tbnw=134&start=25&prev=/images%3Fq%3Dford%2Bsierra%2Brs%2B500%26start%3D20%26hl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26sa%3DN

Hvis du absolut SKAL henvise til en højrestyret Sierra, hvorfor så ikke tage
skridet fuldt ud og henvise til en Sydafrikansk frembringelse.
Den opfylder en betingelse mere ved Jan: 8 cyl!
(og nu må jeg tilstå: jeg kan ikke huske om den er højrestyret

For hunne' hvor den ser godt ud, den RS500 der.

og til Jan:
En Sierra, der ved du hvad du får.
En PDA, you ain't seen nothin' yet.
Bare et lille strøindfald

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mugges cubic-POWER !

Dato : 16-05-04 15:53

On Sun, 16 May 2004 16:48:58 +0200, "Uffe Bærentsen"
> [...]

>Den opfylder en betingelse mere ved Jan: 8 cyl!
>(og nu må jeg tilstå: jeg kan ikke huske om den er højrestyret

"Man" har vel linket endnu:
www.hut.fi/~kimmo/front&back.jpg
www.hut.fi/~kimmo/slide.jpg

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 16:13

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Den opfylder en betingelse mere ved Jan: 8 cyl!
>(og nu må jeg tilstå: jeg kan ikke huske om den er højrestyret

det er de - de kører osse i den forkerte side af vejen der ...

(man vænner sig vist til det, efter et par biler ..)

Jeg glemmer sgu' aldrig en herlig sensommerdag i Wales - En Morgan for
fuld skrue rundt i et sving, bare for at lave en stak får om til uld i
en ruf .... de vidste heller ikke hvilken side af vejen man skal være
i - Hold kæft bonden blev tosset, ejeren af bilen derimod brækkede sig
af grin - Nu havde han slåsset med den bondeknold i 15 år, og så
ordner far her bare lige tingene sådan der. Vi spyttede sgu' uld i
flere timer bagefter ;( Godt det kunne skylles ned ;)

Men .... lunken øl - altså !! Barbarer !

>For hunne' hvor den ser godt ud, den RS500 der.

Naehhh... den er jo hvid!

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Mugges cubic-POWER !

Dato : 16-05-04 16:12

On Sun, 16 May 2004 17:13:29 +0200, jan@stevns.net wrote:

> ejeren af bilen derimod brækkede sig af grin

Dét har jeg oplevet i virkeligheden - hun brækkede sig dog ikke af
grin, men af skræk ifm. en næsten-ulykke

>Naehhh... den er jo hvid!

RS500 kan vel næppe være andet i original lak. Sort måske...

Fra : Cosworth POWER

Dato : 16-05-04 20:01

> RS500 kan vel næppe være andet i original lak. Sort måske...

Jo... den er leveret i hvid, moonstone blue og sort. Den moonstone blue er
den mest sjældne.... og pæneste!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 16:09

> [...]

>Næh, men jeg husker ikke noget om PDA-modellen. Jeg kommenterede
>iøvrigt placeringen, som jeg finder uhensigtsmæssigt ift. de andre

Nu er det jo ikke dem, der skal navigeres i mit tilfælde ;)

>Jeg kan godt se formålet, hvis man er kejthåndet -> i så
>fald må man overveje en højrestyret vogn ved næste bilkøb:

Så kommer den jo stadig til at flagre .... det er det jeg ikke gider
se på.
linket : du ved jo godt mit Sierra budget er længst overskredet.

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-05-04 21:31

> linket : du ved jo godt mit Sierra budget er længst overskredet.

Sierra er som xxxxxx

Er du først bidt af en, så er der ingen helbredelse!
(måske med undtagelse af et fruentimmers ordrer

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 16-05-04 21:33

On Sun, 16 May 2004 22:30:38 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

>Sierra er som xxxxxx
>Er du først bidt af en, så er der ingen helbredelse!

Spis lige brød til, ik' !

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-05-04 21:42

> Spis lige brød til, ik' !

Hovsa, det var da ment til Jan og hans ex-samling af Sierra'er.
Troede da ikke den ramte længere nordpå

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 21:49

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Spis lige brød til, ik' !

Kronsjjj

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 21:49

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Sierra er som xxxxxx

well

>Er du først bidt af en, så er der ingen helbredelse!
>(måske med undtagelse af et fruentimmers ordrer

Tænk dig - jeg har slet ikke nogen kørende sierra p.t, DOHC'eren
tæller ikke som en af mine kørende biler ;)

Den har jeg vist ikke kørt i i snart 2 år ....

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 16-05-04 23:48

> Den har jeg vist ikke kørt i i snart 2 år ....

Hvad?
Leverer du biler uden komplet service?
Her troede jeg at du også hang på service, af diverse biler i umiddelbar
nærhed

Men du få måske ikke engang lov til at køre dyret i garagen?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : jan@stevns.net

Dato : 16-05-04 23:59

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev :

>Hvad?
>Leverer du biler uden komplet service?

Jep - når hun har den gratis til rådighed, må hun sgu' selv klare
tingene ;)

>Her troede jeg at du også hang på service, af diverse biler i umiddelbar
>nærhed

Nok er mine øjne blålige, men ej blå

>Men du få måske ikke engang lov til at køre dyret i garagen?

Jeg vil overhovedet ikke røre en finger, når det kommer til den bil,
en historie der ikke hører til her.

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!