Priser på benzin/diesel
Fra : Mads

Dato : 12-05-04 18:02

Hej gruppe,

Indtil for nylig var det således, at priserne på benzin og diesel fulgte et
bestemt mønster. Det var altid prisstigninger i løbet af tirsdagen og
fredagen. Derefter faldt prisen stødt indtil den følgende tirsdag/fredag. Nu
kan jeg ikke finde ud af det mere. Jeg tankede diesel - dyrt - torsdag
aften, og både fredag og lørdag blev det billigere.

Nogen der har luret, om der er et nyt mønster i prisændringerne? Det er så
rart altid at se priserne stige med et par kroner lige efter, man har fyldt
tanken op

Mvh.

Mads

Fra : Ricky Nielsen

Dato : 12-05-04 20:59

Det er stadig tirsdag og fredag. Men i fredags var det jo St. Bededag, så
derfor kom den allerede torsdag.

Mvh Ricky

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 21:26

"Ricky Nielsen" <r@vricky.dk> wrote in message
> Det er stadig tirsdag og fredag. Men i fredags var det jo St. Bededag, så
> [...]

Jeg ved ikke hvad de gør nu, for da jeg i går ca. kl. 13.00 kørte forbi JET
i Brønshøj var prisen omkring 7,80,- hvorfor jeg vendte ved næste lyskryds
for at køre tilbage og tanke, det store skilt viste nu 8.70 for 95 okt.
På tanken stod der 7, 80 indtil jeg havde kørt mit dankort igennem så viste
den 8.70, det går sq stærkt med at ændre priser.
--
Møller

Fra : phk

Dato : 13-05-04 14:09

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse
> [...]
viste
> den 8.70, det går sq stærkt med at ændre priser.

Du må have dig en hurtigere bil ... måske en dieseltunet bil?

Nåhh nej ... men det giver jo altså også billigere brændstof som man kører
længere på literen på ;)

--
Per, Esbjerg