Haynes bøger
Fra : Jesper F Christensen

Dato : 12-05-04 14:59

Jeg er på udkig efter en god værksteds bog til min Laguna, og tror det er
Haynes der er den mest detaljeret, på dette felt, eller....
Hvor købes denne eller andre billigst?

Hilsen Jesper

Fra : Thomas

Dato : 12-05-04 14:55

"Jesper F Christensen" <jegliggeriFJERNDETTE@sprit.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er på udkig efter en god værksteds bog til min Laguna, og tror det er
> Haynes der er den mest detaljeret, på dette felt, eller....
> Hvor købes denne eller andre billigst?
>
> Hilsen Jesper

Tag evt. et kig her:

http://www.birgersbilligebilboeger.dk/

Mvh.

Thomas

Fra : GiWeo

Dato : 12-05-04 15:12

mon ikke du kan hitte en på www.dba.dk

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Hardy Laursen

Dato : 12-05-04 16:12

Hej Jesper !

Jeg har selv brugt Haynes egen side flere gange, de er faktisk de
billigste. -
http://www.haynes.com/

Hvis du vil direkte ind til siden om Laguna. -
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogSearchResultView?storeId=10001&catalogId=10001&langId=-1&pageSize=300&beginIndex=0&sType=SimpleSearch&resultType=2&stringValue=Laguna&searchTerm=%22Laguna%22

Mvh.
Hardy Laursen

Denne e-mail er blevet kontrolleret for computervirus.

Fra : Martin Schyth

Dato : 12-05-04 21:02

www.saxo.dk fungerer fint og er rimeligt billigt

/Martin

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 13-05-04 15:41

Jeg takker mange gange for jeres erfaringer og tips, jeg kan konkludere at,
Haynes er noget af det bedste, og tak for de steder i henviser til.

Fra : bme

Dato : 13-05-04 17:00

> Jeg takker mange gange for jeres erfaringer og tips, jeg kan konkludere
at,
> Haynes er noget af det bedste, og tak for de steder i henviser til.

Hej Jesper.

Du kan så supplere haynes med renault dialogys, som er værkstedernes
opslagsværktøj. Det kan købes på ebay.co.uk og til tider findes på en
ftp-server rundt omkring.

Dialogys er ikke så pædagogisk som haynes, men de mere komplicerede
reparationer findes der, samtidigt er der en række gode eksplosionstegninger
over bilen. Der er også en partlist, hvor du kan se partnr. på de
forskellige dele, hvilket er nyttigt ved bestilling ved en hugger eller ved
et værksted.

/bo

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 13-05-04 21:44

Du skulle ikke ligge inde med et link : )

Fra : bme

Dato : 13-05-04 22:20

> Du skulle ikke ligge inde med et link : )

njae, havde et, men det er dødt nu

Hvorhenne i verden befinder du dig?

/bo

Fra : Jesper F Christensen

Dato : 14-05-04 05:57

Jeg bor i Hedehusene, på sjælland, lige ude for Roskilde.

Fra : bme

Dato : 14-05-04 09:53

har sendt dig en mail

/bo