WAY OT !!!!: Restaurant i Svendborg..
Fra : Henrik K

Dato : 01-05-01 14:05

Hej NG !

Jeg HAR forsøgt denne posting i andre nyhedsgrupper uden resultat, med fare
for lynchning prøver jeg her, da jeg ved at MC'ister er årvågne folk

Vi har inviteret et par venner ud at spise i Svendborg - uden at kende
byen/spistestederne. Er der nogen som kan anbefale et godt sted, hvor der
både er mulighed for bøf og pasta, og ikke Jensens bøfhus. Jeg har kigget
lidt på Teledanmark Oplysningen - men den siger ikke meget om kvaliteten...

på forhånd tak, Henrik

Fra : Steen Persson

Dato : 01-05-01 14:12

Prøve evt. at ta' et kig på
http://www.spiseguiden.dk/script/lokal.asp?area=200&titel=Fyn

--
Steen Persson
BSA A10 Golden Flash '55

Fra : Anders Houmark

Dato : 01-05-01 17:34

Henrik K skrev i meddelelsen <9cmc97$rjd$1@news.inet.tele.dk>...
> [...]
>lidt på Teledanmark Oplysningen - men den siger ikke meget om kvaliteten...

Hej Henrik..

Jeg ved ikke om i vil ud og spise billigt eller dyrt, men jeg regner med de
sådan lidt dyere..

Bella Italia nede ved havnen kan man ihvertfald få pasta, jeg er næsten også
sikker på at man kan få en bøf.. Man kan ihvertfald få nogle gode (og
halvdyre) pizzaer :)..

Restaurant Gaasen skulle også være godt, men jeg ved det ikke, jeg har
aldrig været der.

Den Grimme Ælling.. Her kan jeg godt lide at være, maden er dejlig og prisen
er god.. Det er meget sådan lign. Jensens Bøfhus.

Der er også en eller anden restaurant nede ved havnen som hedder La Buka
eller sådan noget, den skulle også være ok.. Har ikke selv prøvet den
--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-05-01 20:02

Hejsa,

Cafe Arthur i gerritsgade er et godt sted at spise.
Der er både pasta og bøf, og det er bestemt en god kvalitet begge dele.

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"(De fleste) Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "