Landsskuepladsen
Fra : Jesper FA

Dato : 01-05-01 13:56

Den her landsskueplads i Herning hvor de kører RR træning, er der nogen der
ved hvor den ligger?

--
Jesper
CBR600F4

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-05-01 14:08

Jesper FA <news@skydiver.dk> wrote in article
<9cmbp2$1eqb$1@news.cybercity.dk>...
> Den her landsskueplads i Herning hvor de kører RR træning, er der nogen
der
> ved hvor den ligger?

Ved Messecenteret.

Mener det er omme ved vareindleveringen og der var så vidt jeg husker
skiltet derind (til Landskuepladsen)
Hvis du kommer, så kig efter 2 gule og en sort priller 125'er. Det er hhv.
Team CTD og Pure Pain Racing, alias Mads Lund / Per P og undertegnede

Og du behøver ikke nævne det - jeg ved godt jeg kører langsom(st)

--
Mikkel

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 01-05-01 14:59

> Hvis du kommer, så kig efter 2 gule og en sort priller 125'er. Det er hhv.
> Team CTD og Pure Pain Racing, alias Mads Lund / Per P og undertegnede
>
> Og du behøver ikke nævne det - jeg ved godt jeg kører langsom(st)

Buuuhhuuuu... Du behøver jo ikke ligefrem moppe mig.

Nu har jeg dælme haft cyklen i flere uger, men har stadigvæk ikke fundet
tiden til at gøre den (og mig selv) klar endnu. Skal lige have malet den i
aften, og så håber jeg bestemt på at være klar til næste tirsdag.

Mvh
Steen
-Der får lange n*sser af at vente....

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-05-01 07:13

Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dk> wrote in article
<3hzH6.203$Qj7.12212@news.get2net.dk>...

> [...]
> tiden til at gøre den (og mig selv) klar endnu. Skal lige have malet den
> aften, og så håber jeg bestemt på at være klar til næste tirsdag.

Det er sgudda heller ikke et sekund for tidligt

Ellers en ret så fremragende træning igår - vejret var perfekt! Skriver
lige en lidt længere beretning senere, men f*ck hvor er der langt at trække
nede fra den fjerne ende af langsiden når der ikke er mere benzin på...

--
Mikkel