Hold venligst øje, min bil er blevet stjål~
Fra : John Sahl

Dato : 11-05-04 16:02

Hejsa,

Min bil er lige blevet stjålet i Roskilde, det er en sølvgrå Fiat Uno
Turbo, årgang 1990 med 16" alufælge.. registreringsnummer C- 0206-AV
(Spanske plader)

Billeder kan ses på www.autohenter.dk og det er som
sagt den sølvgrå!

Der er dusør til den der giver oplysninger der kan bringe den tilbage.

Jeg kan fanges på +36 20 330 5995 da jeg sidder i Ungarn lige nu..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 11-05-04 16:04

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message
> [...]
>
> Der er dusør til den der giver oplysninger der kan bringe den tilbage.
>
> Jeg kan fanges på +36 20 330 5995 da jeg sidder i Ungarn lige nu..

Hold da helt kæft du er bare heldig for tiden hva ??.
Skal da nok huske på det, selv om der nok ikke er mange chance for at se
den her i Randers.

--
Hilsen Martin.

Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-04 00:52

Martin Vollert wrote:
> Hold da helt kæft du er bare heldig for tiden hva ??.
> Skal da nok huske på det, selv om der nok ikke er mange chance for at
> se den her i Randers.

Tak, jeg håber på det bedste...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 11-05-04 16:08

John Sahl wrote:
> [...]
>
> Der er dusør til den der giver oplysninger der kan bringe den tilbage.
>
> Jeg kan fanges på +36 20 330 5995 da jeg sidder i Ungarn lige nu..

Sur røv
Var det hjemme fra dig selv af ?
Jeg skal nok holde øje efter den, jeg ved jo hvordan den ser ud.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-04 00:53

Per Beer Hansen wrote:
> Sur røv

Totalt sur røv ;-(

> Var det hjemme fra dig selv af ?
> Jeg skal nok holde øje efter den, jeg ved jo hvordan den ser ud.

Håber den dukker op i hel tilstand, der er ikke mange i samme
stand der ude..

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 16:32

> Min bil er lige blevet stjålet i Roskilde, det er en sølvgrå Fiat Uno
> Turbo, årgang 1990 med 16" alufælge.. registreringsnummer C- 0206-AV
> (Spanske plader)

Det er sgu synd, John... efter alt det arbejde med at få den hjem..

Jeg holder også øje... Må tyven træde ud foran en lastbil, når han forlader
din Uno.

--
/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-04 00:57

Jan W. Nielsen wrote:
> Det er sgu synd, John... efter alt det arbejde med at få den hjem..

Altså bortset fra besværet og alle de planer jeg havde med den,
så er det jo "bare" en bil, og jeg skal nok finde en anden, men
jeg synes sgu det er TRÆLS! Og dem der er til salg for tiden
er røvdyre.... Kan kun håbe, jeg ved der er MANGE der
kender bilen og holder øje med den... *krydser fingre*

> Jeg holder også øje... Må tyven træde ud foran en lastbil, når han
> forlader din Uno.

Jeg kan godt nøjes med lidt kærlig omfavnelse af ham, bare lige
lidt kærlig alenetid med ham..

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 05:47

> Altså bortset fra besværet og alle de planer jeg havde med den,
> så er det jo "bare" en bil, og jeg skal nok finde en anden, men
> jeg synes sgu det er TRÆLS!

Blev den stjålet fra Himmelev,Knolden??, flere fra VAGcars har haft "besøg"
i området.

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-04 09:30

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> Blev den stjålet fra Himmelev,Knolden??, flere fra VAGcars har haft
> "besøg" i området.

Den blev stjålet fra Netto's parkeringsplads på Holbækvej
hvor den holdt parkeret. Klokken var ca. 16.40 da det skete.

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 12:59

> Den blev stjålet fra Netto's parkeringsplads på Holbækvej
> hvor den holdt parkeret. Klokken var ca. 16.40 da det skete.

Hmm det er faktisk så modsat det kan blive, men begge steder kan man komme
hurtigt ud af byen, hvis det er det man vil .

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-04 17:19

John Sahl wrote:
> Min bil er lige blevet stjålet i Roskilde, det er en sølvgrå Fiat Uno
> Turbo, årgang 1990 med 16" alufælge..

Bilen er fundet... Motor og turbo skal renoveres, tændingslås og
dørlås er brudt op, ellers er den fin, dog er alt af værdi fjernet.

Tak til alle der har holdt øje med den på vejene!

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 17:21

> Bilen er fundet... Motor og turbo skal renoveres, tændingslås og
> dørlås er brudt op, ellers er den fin, dog er alt af værdi fjernet.

Skod...!

Har de kørt motoren i smadder..?

En trøst at bilen i øvrigt har det godt efter omstændighederne.

--
/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-04 18:53

Jan W. Nielsen wrote:
> Har de kørt motoren i smadder..?

Ja, uheldigvis var jeg da bilen blev stjålet i gang med at hæve
ladetrykket og den kørte derfor med MAX tryk da de stjal
den, så turbo'en er 100% i smadder, der kommer en GT25BB
på i stedet for.

> En trøst at bilen i øvrigt har det godt efter omstændighederne.

Ja meget...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 12-05-04 17:47

John Sahl wrote:

> Bilen er fundet...

Hvor blev den fundet ?

> Motor og turbo skal renoveres, tændingslås og
> dørlås er brudt op, dog er alt af værdi fjernet.

Endnu engang sur røv

> ellers er den fin

OK, lidt positivt var der da så også.

> Tak til alle der har holdt øje med den på vejene!

You're welcome

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-04 18:51

Per Beer Hansen wrote:
> Hvor blev den fundet ?

Hvidovre, skal lige finde en løsning på at få flyttet den da den
ikke kan køre ved egen hjælp

> Endnu engang sur røv

Men trods alt ingen buler

Fra : Peter Weis

Dato : 12-05-04 20:11

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> Hvidovre, skal lige finde en løsning på at få flyttet den da den
> ikke kan køre ved egen hjælp

Sådan en Uno er jo en bette ting ... tror du den kan være bag i
Picassoen?

mvh
Peter

Fra : John Sahl

Dato : 12-05-04 22:40

Peter Weis wrote:
> Sådan en Uno er jo en bette ting ... tror du den kan være bag i
> Picassoen?

Passer nok i lommen i sidedøren

Fra : John Sahl

Dato : 23-05-04 09:43

John Sahl wrote:
> Bilen er fundet... Motor og turbo skal renoveres, tændingslås og
> dørlås er brudt op, ellers er den fin, dog er alt af værdi fjernet.

Bilen blev fundet i Hvidovre, turboen er helt sikkert stået af, jeg har
nednu ikke haft tid til at åbne motoren for at se hvad der ellers er
dødt, men når det måske i dag.

Faktisk blev bilen nærmest stjålet 2 gange. Først i Roskilde hvor den
blev fundet på Bjergagervej i Hvidovre, og da jeg arbejder i Ungarn
kunne jeg ikke bare flytte bilen med det samme, så bilen blev faktisk
stjålet igen, men i nat fandt politiet den så på Hjørnagervej (2 veje
fra Bjergagervej)

Jeg har nu fået bilen hjem, positivt kan siges at de 4 hjul som tyven
ville bytte mine 16" aluhjul ud med nu ligger bag i Uno'en.