En Saab cabrio til "parret" :)
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-05-04 22:14

En sort cabrio fik de så idag: http://konsol.tv2.dk/ram/33680.ram

/Mogens

Fra : Poul Henrik Eliassen

Dato : 11-05-04 08:14

news:m2sv90tdg8i8mftkmgt3lab8bnodckjn5a@4ax.com...

> En sort cabrio fik de så idag: http://konsol.tv2.dk/ram/33680.ram
>
> /Mogens

Kald det bare missundelse, men det syntes jeg altså at der er sindsygt.....
Som om de ikke har resurcer nok til, at selv købe én!

/PHE

Fra : Michael Schrøder

Dato : 11-05-04 08:27

"Poul Henrik Eliassen" <p.h@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Kald det bare missundelse, men det syntes jeg altså at der er
sindsygt.....
> Som om de ikke har resurcer nok til, at selv købe én!

Selvfølgelig har de det, og det er slet ikke det det handler om - det er
billig reklame...

Den anden dag var det Toyota der gav en LandCruiser 100...

Importøren skal ikke betale registreringsafgift så det er en "billig" gave
som giver gode billeder i aviserne og endda omtale i fjernsynet

mvh Michael

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 11-05-04 08:48

"Michael Schrøder" <news4mis1@schroeder.dk> skrev i en meddelelse

> Den anden dag var det Toyota der gav en LandCruiser 100...
>
> Importøren skal ikke betale registreringsafgift så det er en "billig" gave
> som giver gode billeder i aviserne og endda omtale i fjernsynet

Og ikke at forglemme - en sejlbåd til nette 2 mio. kr. hvor der ikke er
inkluderet noget punktafgift.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Jens

Dato : 11-05-04 17:45

Hans L. Jørgensen <hansjo@XXXget2net.dk> wrote:

> Og ikke at forglemme - en sejlbåd til nette 2 mio. kr. hvor der ikke er
> inkluderet noget punktafgift.

Hvilken punktafgift havde du forestillet dig? Mig bekendt er seljbåde
ikke ramt af en sådan - men jeg lader mig da gerne belære
--

/ Jens

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 16:44

> Kald det bare missundelse

Ok, det gør vi så.

--
/Jan W Nielsen

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 17:56

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Ok, det gør vi så.

Ja for en SAAB i cabrio er IMHO den fedeste cabrio der findes...

At der så kommer en Australsk kronprinsesse på bagsædet gør det hellere ikke
dårligere.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 18:01

On Tue, 11 May 2004 18:56:09 +0200, "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

>Ja for en SAAB i cabrio er IMHO den fedeste cabrio, der findes...

Rolig nu - både Ferrari, Porsche og Viper er da LANGT federe, IMO.

/Mogens

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 18:05

> Rolig nu - både Ferrari, Porsche og Viper er da LANGT federe, IMO.

Det er også din menning, hvilken er ganske dårlig IMO

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 18:06

On Tue, 11 May 2004 19:05:23 +0200, "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

>Det er også din menning, hvilken er ganske dårlig IMO

Hallo - du ka' sgu da ikke seriøst mene, at Saab'en overruler de andre

/Mogens

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 18:09

> Hallo - du ka' sgu da ikke seriøst mene, at Saab'en overruler de andre

Jo da ganske seriøs og med påspændt narrehat, De er kjempe fine og total
lækre...

Lige et opklarende spm. laver Ferrari overhovedet bilmodeller der har
betegnelsen Cabriolet?

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 18:28

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Lige et opklarende spm. laver Ferrari overhovedet bilmodeller der har
> betegnelsen Cabriolet?

2 modeller før i tiden fandt jeg ud af

En Mondial el 250GT er nu ikke speciel fede, at bilmærket så attraktivt
ændrer ikke på min opfattelse.

En Viper er da en roadster?

Såvict jeg kan se kommer der først en Cabriolet fra Porsche igen i år, sidst
var i 1989.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 18:38

On Tue, 11 May 2004 19:27:34 +0200, "TGD"

>2 modeller før i tiden fandt jeg ud af
>En Mondial el 250GT er nu ikke speciel fede, at bilmærket så attraktivt
>ændrer ikke på min opfattelse.

Ferrari laver en Spider.

>En Viper er da en roadster?

kald det hvad du vil - løst tag

>Såvict jeg kan se kommer der først en Cabriolet fra Porsche igen i år, sidst
>var i 1989.

Porsche har cabrio udgaver af 911 - gennem alle årene.

/Mogens

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 18:41

On Tue, 11 May 2004 19:38:07 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Ferrari laver en Spider.

www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=709

Porsche cabriolet
www.bilbasen.dk/biler/fabriksnye/comparecars_1.asp?bilvalg=2031

/Mogens

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 18:58

<KLIP>

> Ferrari laver en Spider.

Hvilket ikke er en cabriolet men en roadster.

<KLIP>

> kald det hvad du vil - løst tag

Men et karroseri til forskel.

<KLIP>

> Porsche har cabrio udgaver af 911 - gennem alle årene.

Iflg. en Porsche tekniske side blev den sidste 911 Cabriolet lavet i 89 og
de er så beggyndt igen i år...

Men SAABen er federe tihi

Fra : Henrik B.

Dato : 11-05-04 19:46

> Hallo - du ka' sgu da ikke seriøst mene, at Saab'en overruler de andre

Jo, for dem du remser op, er da i dén grad urealistiske.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 19:53

> Hallo - du ka' sgu da ikke seriøst mene, at Saab'en overruler de andre.

På nogle måder jo, IMO.

Ikke i drivers feeling - men hvad angår udseende synes jeg også, Saaben er
rigtig vellykket.

--
/Jan W Nielsen

..

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 19:57

On Tue, 11 May 2004 20:53:29 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

> [...]

Henrik B:
>Jo, for dem du remser op, er da i dén grad urealistiske.

Næh, det er de ikke. Dem kan man da nemt komme i nærheden af

>På nogle måder jo, IMO. Ikke i drivers feeling - men hvad angår udseende
>synes jeg også, Saaben er rigtig vellykket.

Som jeg sagde til jer 2 på "Biler i Bella", er Saab'en meget flot.
Men slå en Porsche eller en Ferrari kan den nu ikke...

/Mogens
frie mennesker i et frit land ønsker fri hastighed

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 20:12

<KLIP>

> Men slå en Porsche eller en Ferrari kan den nu ikke...

Hold nu op den sidste Cabriolet Ferrari lavede var i 80erne og den var ikke
køn...

Fra : Henrik B.

Dato : 11-05-04 20:54

> Henrik B:
>
> Næh, det er de ikke. Dem kan man da nemt komme i nærheden af

Ja, for en prøvetur - men i garagen, nej.

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 21:08

On Tue, 11 May 2004 21:54:12 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Ja, for en prøvetur - men i garagen, nej.

www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111126532365&top=6&
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111118545752&top=8&

/Mogens
frie borgere i et frit land ønsker fri hastighed

Fra : Henrik B.

Dato : 11-05-04 21:17

> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111126532365&top=6&

Dette er en Targa - ikke en Cabrio.

> www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111118545752&top=8&

Og nu har jeg ikke liiiige lyst til at blive tysk statsborger, for at få en
Cabrio, så.....

M.v.h.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 21:20

On Tue, 11 May 2004 22:16:54 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>Dette er en Targa - ikke en Cabrio.

Som tidligere nævnt bruges udtrykkene lidt i flæng...

>Og nu har jeg ikke liiiige lyst til at blive tysk statsborger, for at få en
>Cabrio, så.....

De ældre "sager" kan erhverves på danske plader til særdeles
overkommelig pris. En F400i sælges ofte til 300-400.000 kr - jeg har
set på een til omkring 300.000 i St. Rørbæk, Frederikssund
(Jaguar House)

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 11-05-04 21:53

> [...]
> overkommelig pris. En F400i sælges ofte til 300-400.000 kr - jeg har
> set på een til omkring 300.000 i St. Rørbæk, Frederikssund

Sikkert nok, men så skal man lige huske på at man får en gammel æske, som
oveni koster ca. 10 gange så meget i service.

M.v.h.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 11-05-04 18:50

On Tue, 11 May 2004 19:00:58 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Rolig nu - både Ferrari, Porsche og Viper er da LANGT federe, IMO.

Enig selvom at det nik i mit tilfælde er Viper, Ferrari og så Porshe
Flemming Jacobsen

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 16:24

> En sort cabrio fik de så idag: http://konsol.tv2.dk/ram/33680.ram

Ja hvem der bare var royal og kunne slippe for de dælens afgifter...

Er der nogen der kender en komtesse eller en prinsesse der mangler en mand?

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 16:46

> Er der nogen der kender en komtesse eller en prinsesse der mangler en
mand?

Jeg overtager gerne prinsesse Alexandra, hvis Joachim måtte komme i en
overskudssituation, og jeg selv måtte komme i det modsatte.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 11-05-04 16:52

On Tue, 11 May 2004 17:45:49 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>Jeg overtager gerne prinsesse Alexandra, hvis Joachim måtte komme i en
>overskudssituation, og jeg selv måtte komme i det modsatte.

Godt du fik det sidse med! - nu da Maja jo kigger dig over skulderen
ind imellem kva hendes indlæg, engang...

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 06:39

> Godt du fik det sidse med! - nu da Maja jo kigger dig over skulderen
> ind imellem kva hendes indlæg, engang...

Det gælder jo om at holde sig dækket ind - også på den front.

Det er i øvrigt begrænset hvor meget hun kikker med - jeg tror, hun har
resigneret og bare lader stå til.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 11-05-04 18:38

> mand?
>
> Jeg overtager gerne prinsesse Alexandra, hvis Joachim måtte komme
> i en overskudssituation, og jeg selv måtte komme i det modsatte.

Der blev talt om en mand, ikke om en dreng

mvh
Peter

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 11-05-04 18:58

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev i en meddelelse

> Der blev talt om en mand, ikke om en dreng

Look who's talkin'

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8......

Fra : Peter Weis

Dato : 11-05-04 20:39

"Jacob Bjørn" <papabearFJERNDETTE@ugidelig.com> wrote:

> Look who's talkin'

Ha, min unge ven ... du kender vel dårligt forskel

mvh
Peter

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 12-05-04 15:06

> Ha, min unge ven ... du kender vel dårligt forskel

Hov hov hov, no' ska' do' æ' bliw' al' for kålhøgen.....

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-04 22:31

> Der blev talt om en mand, ikke om en dreng

Ja, der blev jo ikke spurgt, om der var nogen, der kendte en prinsesse, der
manglede en far, vel Peter...?

)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Peter Weis

Dato : 12-05-04 17:09

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

> Ja, der blev jo ikke spurgt, om der var nogen, der kendte en
> prinsesse, der manglede en far, vel Peter...?
>
> )

Jeg efterlyste nu inge prinsesse til mig selv ... jeg har så rigeligt

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 12-05-04 17:22

Fra : FnkyFrank

Dato : 11-05-04 18:51

> mand?
>
> Jeg overtager gerne prinsesse Alexandra, hvis Joachim måtte komme i en
> overskudssituation, og jeg selv måtte komme i det modsatte.

Så tror jeg faktisk at jeg overvejer at blive prins i Sverige - faktisk slet
ikke nogen dårlig ting når man tænker over det. Eventuelt kunne søstrene jo
deles om mig hvis de absolut skulle komme op og skændes.

Hov, jeg tror jeg kom lidt væk fra det med bilerne.

MVH Frank - listende rundt i Xantia V6

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 19:58

"FnkyFrank" <f.dick@-remove-mail.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Hov, jeg tror jeg kom lidt væk fra det med bilerne.

Nej nej de skulle vist også være biltosset hele den familie, så du er da
forfærdelig ontopic

Fra : Jens

Dato : 11-05-04 17:45

TGD <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

> Er der nogen der kender en komtesse eller en prinsesse der mangler en mand?

En komtesse har ikke skattefrihed - og en prinsesse går næppe efter en
anonym mand
--

/ Jens

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 17:55

"Jens" <spam@finds.dk> skrev i en meddelelse

> En komtesse har ikke skattefrihed - og en prinsesse går næppe efter en
> anonym mand

Anonym??? Jeg går da stærkt udfra at præsten siger hele mit navn under
vielsen.

Om en komtesse har skattefrihed, mener da bestemt at benediktes børn er men
de er måske ikke komtesser?

Fra : Jens

Dato : 11-05-04 20:05

TGD <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

> Anonym??? Jeg går da stærkt udfra at præsten siger hele mit navn under
> vielsen.

"Vil du TGD tage prinsesse ... som hos dig står ..." Det bliver s'gu da
grineren

> Om en komtesse har skattefrihed, mener da bestemt at benediktes børn er men
> de er måske ikke komtesser?

Det får vores børn da også - når de bosætter sig i udlandet.
--

/ Jens

Fra : TGD

Dato : 11-05-04 20:16

"Jens" <spam@finds.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> "Vil du TGD tage prinsesse ... som hos dig står ..." Det bliver s'gu da
> grineren

Nej nu er jeg opført på gruppens sider såpræsten kan jo bare kigge der og
finde mit borgerlige navn

<KLIP>

> Det får vores børn da også - når de bosætter sig i udlandet.

Nej har de så blåt blod i årerne

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 12-05-04 08:51

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote in message news9oc.162952$jf4.8375472@news000.worldonline.dk...