4x4 rullefelt på sjælland - hvor??
Fra : Cosworth POWER

Dato : 10-05-04 17:09

Hej,

hvor kan jeg få min bils effekt samt co'en over hele skalaen målt her på
Sjælland?

Jeg har fundet flg. to steder:
- Lyngby tekniske skole... her vil man ikke måle privatbiler!
- Palms auto... her er prisen 1000 kr. inkl. moms, hvilket jeg er for nærrig
til at betale.

Andre forslag på Sjælland? Det skal som sagt være til et 4x4 felt.

--
Thomas Krath
http://tkrath.dk/bilimport/ - importguide

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-04 17:14

Hej!

Cosworth POWER wrote:

> Andre forslag på Sjælland? Det skal som sagt være til et 4x4 felt.

Har du haft fat i Kleeman? Det kunne da være de havde en ide...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Cosworth POWER

Dato : 10-05-04 17:17

> Har du haft fat i Kleeman? Det kunne da være de havde en ide...

Haha - nej da... det faldt mig ikke lige ind. Jeg kan jo også bare ringe
til alle tunere i Nordsjælland og høre om de kender sådan et felt, eller....
;)

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-04 17:52

Hej!

Cosworth POWER wrote:

> Haha - nej da... det faldt mig ikke lige ind.

Hvorfor griner du? Jeg kunne da forestille mig de havde et rullefelt stående...
Om du får lov til at kaste din ikke-Mercer op på det er en anden snak

> Jeg kan jo også bare ringe
> til alle tunere i Nordsjælland og høre om de kender sådan et felt, eller....
> ;)

Jepper, god plan :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-05-04 18:15

"Kim Voss Schrader" <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor griner du? Jeg kunne da forestille mig de havde et rullefelt
stående...
> Om du får lov til at kaste din ikke-Mercer op på det er en anden snak

Mig bekendt trækker de fleste Mercere kun på 2 hjul så chancerne for at de
har et 4x4-felt er ikke så store.
--
Claus Fabritius
Uno Turbo i.e. Racing

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 10-05-04 18:15

On Mon, 10 May 2004 19:14:52 +0200, "Claus Fabritius"
<champ88@ofir.invalid> wrote:

>Mig bekendt trækker de fleste Mercere kun på 2 hjul så chancerne for at de
>har et 4x4-felt er ikke så store.

De tuner også på ML-udgaven - jeg har set ham kører i en MB E55 AMG
Kleemann

/Mogens

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 10-05-04 18:16

Hej!

Claus Fabritius wrote:

> Mig bekendt trækker de fleste Mercere kun på 2 hjul så chancerne for at de
> har et 4x4-felt er ikke så store.

Okay, det kan godt være. Kender ikke så meget til 2/4 hjulstræk på Mercere.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Cosworth POWER

Dato : 10-05-04 18:15

> Hvorfor griner du? Jeg kunne da forestille mig de havde et rullefelt
> stående... Om du får lov til at kaste din ikke-Mercer op på det er en
> anden snak

Det tror jeg ikke de har... mercere er jo baghjulstrækkere.

Fra : Deaster

Dato : 10-05-04 18:56

Cosworth POWER wrote:

> Det tror jeg ikke de har... mercere er jo baghjulstrækkere.

Vel ikke ML og GD'erne ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 10-05-04 19:13

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse

> Vel ikke ML og GD'erne ?

GD'erne er, lige indtil man smider dem i 4x4 høj, eller 4x4 lav......

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8......

Fra : JD

Dato : 10-05-04 19:17

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Det tror jeg ikke de har... mercere er jo baghjulstrækkere.

neej, ikke helt, S klassen kan også fåes med baghjulstræk, så det er meget
muligt at de kan måle alligevel.

Fra : Jonas R.

Dato : 10-05-04 17:48

Cosworth POWER wrote:
> Hej,
>
> hvor kan jeg få min bils effekt samt co'en over hele skalaen målt her
> på Sjælland?

Ved det ikke, meeeen du ved jeg skal med...

> Jeg har fundet flg. to steder:
> - Lyngby tekniske skole... her vil man ikke måle privatbiler!
> - Palms auto... her er prisen 1000 kr. inkl. moms, hvilket jeg er for
> nærrig til at betale.

Og der vil jeg ikke med hen :) Så PALMS er totalt udlukket...

> Andre forslag på Sjælland? Det skal som sagt være til et 4x4 felt.

Har jo fundet et i jylland ;) hehe

OFF-Topic
Har du fået den billet til mig til DHB endnu?

/Jonas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 10-05-04 18:15

> Ved det ikke, meeeen du ved jeg skal med...

Jaja... men du må selv finde derned, jeg gider nemlig ik' vente på dig (jeg
kører jo 110kmt!!).

> Og der vil jeg ikke med hen :) Så PALMS er totalt udlukket...

Haha.

> Har jo fundet et i jylland ;) hehe

Jeg kender skam flere steder på den anden side af Storebælt.... bl.a. lige
syd for Odense, men så skal vi jo over broen og så bliver det hurtig dyrt.

> OFF-Topic
> Har du fået den billet til mig til DHB endnu?

Ikke endnu... men der ligger tre og venter nede på Post huset :)

Fra : Jonas R.

Dato : 10-05-04 18:24

Cosworth POWER wrote:
> Jaja... men du må selv finde derned, jeg gider nemlig ik' vente på
> dig (jeg kører jo 110kmt!!).

Nårh ja det er også rigtig du kører altid så stærkt ;)

> Jeg kender skam flere steder på den anden side af Storebælt.... bl.a.
> lige syd for Odense, men så skal vi jo over broen og så bliver det
> hurtig dyrt.

Tja, men måske men kunne gøre det i en eller anden anledning, træf eller
lign :)

> Ikke endnu... men der ligger tre og venter nede på Post huset :)

Uhhh ha nice :) Tænkte på om jeg skulle slæbe et sygt Digital kamera med? Så
kunne vi lave vores egen syge DHB video samt en video til RAZ :) hehe

/Jonas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 10-05-04 22:31

> Tja, men måske men kunne gøre det i en eller anden anledning, træf
> eller lign :)

http://www.vha-trim.dk/

Fra uge 31.... :) Jeg laver et arrangement med Cossiebanden + nogle
Impreza'er. Så kan du også tøffe forbi i din S2 ;)

> Uhhh ha nice :) Tænkte på om jeg skulle slæbe et sygt Digital kamera
> med? Så kunne vi lave vores egen syge DHB video samt en video til RAZ
> :) hehe

Haha - det gjorde vi også sidste år :) Vi kørte i Peters bil derover og
havde DV kamera med - kanon sjovt! Tag det med!! :)

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-04 18:26

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
nærrig
> til at betale.
>
> Andre forslag på Sjælland? Det skal som sagt være til et 4x4 felt.

http://www.vae.dk/

Citat:
Effekt måling og rullefelt.

Effekttesten viser dig om du udnytter dit køretøjs motor egenskaber optimalt
og hvad du kan gøre for at optimere disse.

Vi kan pt. måle op til ca 400hk og ikke 4WD.

MEN fra uge 31 har vi 4WD felt og over 800hk

vi udskifter fra uge 31 det gamle 2wd bosch felt til

et sprit nyt DYNOMET 4wd felt.

citat slut...

Så hvis det haster er det nok ikke en god idé :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- nu med aluer

begin 666 clear.gif
!#0``
`
end

Fra : Cosworth POWER

Dato : 10-05-04 22:32

> http://www.vae.dk/
> et sprit nyt DYNOMET 4wd felt.
>
> Så hvis det haster er det nok ikke en god idé :)

Kanon! Takker :)