Væske ved gasspjeldhus på en Carisma GDI
Fra : Per

Dato : 10-05-04 12:33

Hejsa,

Nogen der ved hvad det er for en væske der løber i de to slanger som sidder
på undersiden af gasspjeld huset på en Mitsubishi Carisma GDI samt hvor man
fylder efter ?

Mvh
Per

Fra : Per

Dato : 11-05-04 10:45

Slet ikke nogen der har et bud på hvad det er for en klar væske der løber i
slangerne ved gas spjæld huset på en Carisma ? og hvad den skulle gøre godt
for ? der er nemlig ikke noget og mærke på bilen selvom der løb en del ud.

/Per

Fra : Torben E

Dato : 11-05-04 14:35

> [...]
godt
> for ? der er nemlig ikke noget og mærke på bilen selvom der løb en del ud.

Det er sikkert kølevand, det bruges til at opvame spjældhuset
ved frost.

Torben E

Fra : Per

Dato : 12-05-04 06:37

> Det er sikkert kølevand, det bruges til at opvame spjældhuset
> ved frost.
>
> Torben E

Det var også dette jeg selv gættede på men når jeg kigger i kølebeholderen
ser væsken temmelig blå ud og væsken der løb ud så temmelig klar ud på
fliserne og avisen jeg smed under bilen.

Jeg må nok hellere tage fat i Mitsubishi for lige at være helt sikker.

Mvh
Per